Schrijver Bericht
_ilse_
Preston Palace

Het is nog een einde weg maar Gordon komt bij mij in de buurt....Joehoe ik hang de vlag uit

_ilse_
extra info

Het gaat om een all in arrangement...dus mss maak ik er wel een avondje uit van!!

Emiel
Kaartjes??

Hoe kan je daarvoor kaartjes kopen, op preston palace .nl?
Want lijkt me wel leuk als ik de omschrijving zo lees bij Agenda.
Gr. Emiel

GossipBoy
re

echt ?
Preston Palace ?
dan komt ie ook bij mij in de buurt! zit namelijk ook in Almelo op school jesus..geweldig!!

marlou
preston palace

jammer dat ik niet kan komen had ook wel graag gewild.ben al eens daar geweest. het is daar harstikke leuk.je kunt zoveel eten en drinken wat je wilt, en daar zijn ook een paar leuke barretjes. we zijn toen een midweek geweest en heb het echt naar mijn zin gehad dus degene wie wel gaat veel plezier en laat mij wat weten hoe jullie het daar gevonden hebben.liefs marlou

debbie_83
Re

Jaa het is voor mij ook maar een klein half uurtje rijden.. Eindeljk dicht in de buurt, heb even op de site van preston palace gekeken!!
Misschien ga ik er ook heen als ik die dag vrij heb, dat weet ik nu nog niet... Maar wel leuk dat het bij mij in de buurt is..

_ilse_
ideetje

Mss wel leuk om met een hele groep te gaan...lekker gek doen lekker eten??

*claudia*
super

Ja het lijkt me echt super!

wij hebben gisteren ook gereserveerd, het is wel 2 uur rijden maar het lijkt me super

ik ben er zelf nog nooit geweest

Daantje_Roman
Ohjeeeee... haha!

Hahaha, Babbe, hij komt weer in Preston Palace zie ik, wat een giller!

Wij vonden het maar niks daar Je kunt indd hele avond zoveel eten en drinken als je wilt, maar ik vond het eten daar heel slecht en er waren allemaal vervelende dronken jongens die aandacht gingen vragen als ik ff drankjes ging halen. Niks voor mij. En vond het eten daar ook vreselijk slecht, maar ik ben dan ook verwend

Voor ons was het: met gierende banden weer naar huis na afloop, maar oh oh wat hebben we een lol gehad.

Thijsje
Almelo!!!

WAAAH, ik zit ook in Almelo op school dus dat wordt donders mooi daar nij Preston Palace!

Xx

michele
Wat je zegt Daan

Ik weet echt niet of ik ga.
Nadat ik jullie verhalen heb gehoord van de vorige keer.
Want het is al duidelijk gratis drank pfff dan word het meestal een zooi.

linny76
wie oh wie??

zo ik moest ff een stukje terug spitten ,om dit topic weer naar voren te halen,maar ik ben ook van de partij,en ben eigenlijk wel benieuwd wie dr allemaal nog meer gaan?? groetjes linda

debbie_83
ikke

ik ga ook naar preston palace. Heb er erg veel zin in! En blijf gelijk slapen!

cindygordon2
Re

Ik ga ook

michele
YEssssssssss

Wij gaan ook
En blijven ook pitten.Super leuk dat Debbie,Linda en Ilse ook gaan.

Ik hoop dat er meer gezellige mensen komen.Maken we er weer een leuke avond van met ze alle.

debbie_83
.....

Nemen we dan ook ballonnen en toeters mee.. En misschien zwemkleding,, maar het blijft een verrassing.. Je wordt niet huis gebracht..:p:p

Maar heb er zin in

michele
whahaha

Zwemmen kunnen we er ook nog whahaha.
Maar we maken er geen kinderfeestje van toch?
Denk dat het ook niet kan.
Want met gratis drank zal de leeftijd toch wel 18 zijn?

debbie_83
...

En dan kunnen we ook nog naar de Kermis.. dat is ook heel leuk.. En ach ja we voelen ons ook wel een beetje kinderen:p
Ik heb geen idee hoe oud je daar voor moet zijn!!
Maar ik neem alleen geen kado mee... Jullie voor mij??? hihihi

debbie_83
mich

Oh ja mich, kees moet ff zijn bowlingbal meenemen dan neem ik hem ook mee..

michele
whaha

Deb zijn er kegels daar of gaan we iemand om kegelen?
Kees neemt hem mee als hij kan gooien en dan verlies jeeeeee hihihihi.

linny76
leuk leuk

helemaal leuk,dat jullie ook allemaal gaan.dat wordt weer een gezellige boel.maar nee ik blijf niet slapen. maar daarom niet minder gezellig,vindt het super erbij te zijn.en debje mocht ik stiekum toch teveel hebben gedronken,heb je nog een plaatsje over in je badkuip.haha nee grapje

karin1977
jaaaa

wij gaan ook naar de Preston,
alleen wij blijven ook niet slapen.
Ach ja, drinken hoeft toch niet, we willen wel een beetje nuchter voor Gorrie staan hahaha stel je voor...

Dat wordt een feestje!!!!!

*claudia*
Preston

Wij gaan ook

Hebben d'r zin in

debbie_83
kegelen.

We kunnen ook iemand om kegelen, maar dat komt wel hard aan he.. Maar ja.. We kunnen anders ook nog naar de Cola Disco!! Kinderen genoeg toch? En ach ja wij zijn volwassen maar voellen ons ook kinderen..

En LInda jij mag best bij mij in de badkuip liggen hoor.. NOu er gaan er toch al heel wat linda..

Heb d'r wel zin in!!!

michele
gezellig

Karin dat jullie ook gaan.
Zien we elkaar weer is een keer
Enne neem je geen biertje ??hihihi.
En Debbie kegelen en bowlen is tog wat anders
Ik vind het wel super leuk om weer veel bekende te zien

Zal alvast zeggen tot 13 Maart.

Daantje_Roman
Kan er niet heen...sowieso

@Mich: ga je toch maar wel naar PP? Hoop dat jij het minder erg vindt dan dat ik het vond!

Ik kan sowieso niet gaan, want dan zit ik in Australië voor mijn bruiloft.

michele
Daantje

Ik heb me laten overhalen
En Kees vond het super leuk om er ook een overnachting bij te nemen hihi weet niet waarom
Jullie wens ik een leuke en gezellige trouwdag toe xxxx.
En wij nemen er in PP een borrel op..

Shadow
Re

Pascal en ik gaan ook!!!!
Heb er mega veel zin in.

Groetjes miranda

debbie_83
miran

Gezellig miran dat jullie ook komen..
Wordt vast een gezellig feestje...

Tot 13 maart..

Liefs Debbie

michele
Yessssssssss

Miran en pasje er ook bij.
Super gezellig
Miran jij mag mijn eten op eten hahaha neem ik jou drank wel

Ik heb er zo zin in om vele weer te zien.

_ilse_
re

Oooooooooh ik hoop zo dat ik ook nog kan komen!!!
Even met mijn schoonmoeder om de tafel dat ze kan komen oppassen. Hebben al zoveel oppas nodig de laatste tijd

_ilse_
Ik baaaaaaaaaaal

Net weer nieuw werk binnen. Zat de 13e 80 personen caterting en een feestje voor 25 man!!! Dus is kan absoluut niet naar PP :'( :'( :'( :'(
Had wel in mijn achterhoofd dat het niet zou lukken.....
Verdomme hele dag naar de k&%te

lizet superfan
preston palace

voor iedereen die ernaar toe gaat heel veel plezier en doe gordon de groetjes van mij en een dikke kus doeiiiii lizet

kan zelf helaas niet gaan ik woon in venlo heb geen auto en ik vindt het te ver weg wacht wel tot hij in de beurt komt tot in eindhoven dan.

michele
Lizet

Gaat lukken weet zeker dat we een top avond hebben.
Maar of we Gordon kunnen spreken is de vraag Want 2 jaar geleden was het heel apart en meer zeg ik niet hahaha.
Liefs van mij

marlou
preston palace

ik wil iedereen die zaterdag naar preston palace gaan een heel fijne avond hebben helaaas kan ik niet gaan een andere keer.maar zouden jullie aub als het kan wat foto"s en filmpjes maken dan kan ik er ook nog van genieten.nu mensen veel plezier en geniet er maar van.ik hoor het wel van jullie.liefs marlou

michele
Marlou

Dank je wel en gaat lukken.
Maar als je opgelet hebt hier op de site?
Sturen we altijd foto`s naar de webmaster.Dat gaat dus goed komen.Alleen Filmpjes word moeilijker met mijn dure camera hahaaha ding kan alles behalve filmen.
Maar ik heb ook nog een andere dus alle camera`s gaan mee.
En we sturen alles door naar Coby.
Dus iedereen kan genieten of nagenieten.

Veel liefs en tot zaterdag voor veel
En jammer dat sommige die niet kunnen.

Michèle

_ilse_
re

Joehoeeeeeee ik ga nu ook. Heb zo lief personeel dat ze me dat gunden!! Even een avond voor mezelf!!

Tot morgen...xxxx

linny76
leuk!

zo we zijn echt met vele dit keer,gezellig!super ilse dat het nog gelukt is tot morgen allemaal!kuss linda

michele
Super gaaf Ilse

Super dat je er morgen ook bij bent.
Word wel heel druk dus hoop dat we elkaar wel zien.
Ik heb er super veel zin in.
Tot zo meiden

s_andra
Veel Plezier

Voor iedereen die vanavond gaat: Heel Veel Plezier!!!
Maak er een Te Gekke avond van!!

Gr. Sandra

Webmaster_Coby
Fun

Have fun everybody.

carretje
re

Iedereen heeeeel veeeeel plezier vanavond!!!!! Ik kijk de foto,s wel.

Groetjes,,,,,

linny76
wow

zo gezellig!! weer een top avond gehad meiden,bedankt xx en gordon je bent in 1 woord geweldig,fijn je weer te hebben gezien,krijg dr energie van!!knuf

_ilse_
PP

Wat een geweldige avond en een super optreden!! Heb super genoten. Thanks lady's en Pascal en Kees ofcourse haha

Xxx

debbie_83
.....

Jeetje zeg wat heb ik een super avond gehad.. En wat heb ik weer gelachen..
Miran, pascal, michele, kees, linda, femke, ilse, karin bedankt voor een superavond. Wat was het weer een geweldig optreden

Maar ik ben alleen uitgegleden, het was er plaatselijk glad, en nu heb ik een gebroken been ja met die gladheid daar, bah bah bah :p:p:p

Liefs Debbie

michele
Whaha

Debbie ik had nog zo gezegt neem een dweil mee
We hebben echt een topavond gehad.Meiden en mannen bedankt.

karin1977
zoooo gezellig

Het was echt supergezellig!!!!
Lekker sfeertje, en leuke meiden allemaal (en de enkele heren ook natuurlijk haha)

Lekker lachen, en meezingen........en Gordon is blijft toch een schatje haha.

Enneh Debbie, ben je soms gevallen over een leeg bierglas?????? HAHAHA

Liefs voor allemaal!!

femke1981
PP

Wat heb ik weer genoten van Gordon!!!
Dan kan je er gelijk weer een tijdje tegen aan!
Volgende x wordt de Toppers voor mij, nu al zin in! Gister 2 uur heen en terug gereden dus heb alle cd's alweer mee gezongen!
Meiden, heb het erg gezellig gehad met jullie!! Bedankt! En tot gauw maar weer!!
XX Femke

marlou
gordon

zo lieve mensen,wat hebben jullie het gezellig gehad zo hier te lezen.ik kan mij best voorstellen dat dit leuk is dat jullie elkaar gezien hebben.en jullie hebben weer lekkker genoten van gordon.daar hebben jullie nog lang plezier aan.groetjes marlou

debbie_83
@karin

Er zou ook wel een bierglas hebben gelegen.. Misschien uit je tas gevallen whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, nee hoor grapje, maar wat was het glad op die vloer.. .En dan had ik ook nog gladde schoenen aan.. Maar echt wat een top feest was het weer.. Volgend jaar weer, maar dan doe ik wel andere schoenen aan:p:p hahaha

Shadow
Geweldig!!!

Het was echt geweldig.
En zo leuk om iedereen weer te zien.
Voor mij was dit het laatste optreden van Gordon voor dat ik moet bevallen dus ik heb extra genoten!
En wat hebben we een lol gehad met zun alle.
Hopelijk kunnen we dit nog een keer over doen.!!!

xxx
Miranda

Luc
Jammer

OMG na al die verhalen, MOET ik de volgende keer (als ie nog komt) ook gaan, en als niemand van mijn vrienden of ouders mee wil, ga k wel alleen! haha

Ciao!

cindygordon2
re

er staan ook foto's op de site van preston en ook een filmpje

michele
Super

Luc als je er ook eens bij bent.
En Cindy zulke bijzondere foto`s zijn het nou ook niet op de ste van PP.
Hahaha Staan 2 foto`s van Gordon op.Vind dat ze wel meer van Gordon hadden kunnen maken.

linny76
album gordon p.p

ja ik vondt het ook een beetje tegen vallen.ik had op wat meer foto s gehoopt van het optreden.
ah ja aan de andere kant hebben we dr zelf ok wel weer genoeg geschoten.en luc dat kun je gerust doen,aleen heen gaan ,dan zoek je ons gewoon op!dr kan nog meer bij haha gezellig!!