FORUM DISCUSSIE: PRESTON PALACE
| Schrijver | Bericht |
|---|---|
_ilse_![]() |
Preston Palace Het is nog een einde weg maar Gordon komt bij mij in de buurt....Joehoe ik hang de vlag uit |
_ilse_![]() |
extra info Het gaat om een all in arrangement...dus mss maak ik er wel een avondje uit van!! |
Emiel![]() |
Kaartjes?? Hoe kan je daarvoor kaartjes kopen, op preston palace .nl? |
GossipBoy![]() |
re
|
marlou![]() |
preston palace jammer dat ik niet kan komen had ook wel graag gewild.ben al eens daar geweest. het is daar harstikke leuk.je kunt zoveel eten en drinken wat je wilt, en daar zijn ook een paar leuke barretjes. we zijn toen een midweek geweest en heb het echt naar mijn zin gehad dus degene wie wel gaat veel plezier en laat mij wat weten hoe jullie het daar gevonden hebben.liefs marlou |
debbie_83![]() |
Re Jaa het is voor mij ook maar een klein half uurtje rijden.. Eindeljk dicht in de buurt, heb even op de site van preston palace gekeken!! |
_ilse_![]() |
ideetje Mss wel leuk om met een hele groep te gaan...lekker gek doen lekker eten?? |
*claudia*![]() |
super Ja het lijkt me echt super! wij hebben gisteren ook gereserveerd, het is wel 2 uur rijden maar het lijkt me super ik ben er zelf nog nooit geweest |
Daantje_Roman![]() |
Ohjeeeee... haha! Hahaha, Babbe, hij komt weer in Preston Palace zie ik, wat een giller! Wij vonden het maar niks daar Voor ons was het: met gierende banden weer naar huis na afloop, maar oh oh wat hebben we een lol gehad. |
Thijsje![]() |
Almelo!!! WAAAH, ik zit ook in Almelo op school dus dat wordt donders mooi daar nij Preston Palace! Xx |
michele![]() |
Wat je zegt Daan Ik weet echt niet of ik ga. |
linny76![]() |
wie oh wie?? zo ik moest ff een stukje terug spitten ,om dit topic weer naar voren te halen,maar ik ben ook van de partij,en ben eigenlijk wel benieuwd wie dr allemaal nog meer gaan?? groetjes linda |
debbie_83![]() |
ikke ik ga ook naar preston palace. Heb er erg veel zin in! En blijf gelijk slapen! |
cindygordon2![]() |
Re Ik ga ook |
michele![]() |
YEssssssssss Wij gaan ook Ik hoop dat er meer gezellige mensen komen.Maken we er weer een leuke avond van met ze alle. |
debbie_83![]() |
..... Nemen we dan ook ballonnen en toeters mee.. En misschien zwemkleding,, maar het blijft een verrassing.. Je wordt niet huis gebracht..:p:p Maar heb er zin in |
michele![]() |
whahaha Zwemmen kunnen we er ook nog whahaha. |
debbie_83![]() |
... En dan kunnen we ook nog naar de Kermis.. dat is ook heel leuk.. En ach ja we voelen ons ook wel een beetje kinderen:p |
debbie_83![]() |
mich Oh ja mich, kees moet ff zijn bowlingbal meenemen dan neem ik hem ook mee.. |
michele![]() |
whaha Deb zijn er kegels daar of gaan we iemand om kegelen? |
linny76![]() |
leuk leuk helemaal leuk,dat jullie ook allemaal gaan.dat wordt weer een gezellige boel.maar nee ik blijf niet slapen. maar daarom niet minder gezellig,vindt het super erbij te zijn.en debje mocht ik stiekum toch teveel hebben gedronken,heb je nog een plaatsje over in je badkuip.haha nee grapje |
karin1977![]() |
jaaaa wij gaan ook naar de Preston, Dat wordt een feestje!!!!! |
*claudia*![]() |
Preston Wij gaan ook Hebben d'r zin in |
debbie_83![]() |
kegelen. We kunnen ook iemand om kegelen, maar dat komt wel hard aan he.. Maar ja.. We kunnen anders ook nog naar de Cola Disco!! Kinderen genoeg toch? En LInda jij mag best bij mij in de badkuip liggen hoor.. NOu er gaan er toch al heel wat linda.. Heb d'r wel zin in!!! |
michele![]() |
gezellig Karin dat jullie ook gaan. Zal alvast zeggen tot 13 Maart. |
Daantje_Roman![]() |
Kan er niet heen...sowieso @Mich: ga je toch maar wel naar PP? Ik kan sowieso niet gaan, want dan zit ik in Australië voor mijn bruiloft. |
michele![]() |
Daantje Ik heb me laten overhalen |
Shadow![]() |
Re Pascal en ik gaan ook!!!! Groetjes miranda |
debbie_83![]() |
miran Gezellig miran dat jullie ook komen.. Tot 13 maart.. Liefs Debbie |
michele![]() |
Yessssssssss Miran en pasje er ook bij. Ik heb er zo zin in om vele weer te zien. |
_ilse_![]() |
re Oooooooooh ik hoop zo dat ik ook nog kan komen!!! |
_ilse_![]() |
Ik baaaaaaaaaaal Net weer nieuw werk binnen. Zat de 13e 80 personen caterting en een feestje voor 25 man!!! Dus is kan absoluut niet naar PP :'( :'( :'( :'( |
lizet superfan![]() |
preston palace voor iedereen die ernaar toe gaat heel veel plezier en doe gordon de groetjes van mij en een dikke kus doeiiiii lizet kan zelf helaas niet gaan ik woon in venlo heb geen auto en ik vindt het te ver weg wacht wel tot hij in de beurt komt tot in eindhoven dan. |
michele![]() |
Lizet Gaat lukken weet zeker dat we een top avond hebben. |
marlou![]() |
preston palace ik wil iedereen die zaterdag naar preston palace gaan een heel fijne avond hebben helaaas kan ik niet gaan een andere keer.maar zouden jullie aub als het kan wat foto"s en filmpjes maken dan kan ik er ook nog van genieten.nu mensen veel plezier en geniet er maar van.ik hoor het wel van jullie.liefs marlou |
michele![]() |
Marlou Dank je wel en gaat lukken. Veel liefs en tot zaterdag voor veel Michèle |
_ilse_![]() |
re Joehoeeeeeee ik ga nu ook. Heb zo lief personeel dat ze me dat gunden!! Even een avond voor mezelf!! Tot morgen...xxxx |
linny76![]() |
leuk! zo we zijn echt met vele dit keer,gezellig!super ilse dat het nog gelukt is tot morgen allemaal!kuss linda |
michele![]() |
Super gaaf Ilse Super dat je er morgen ook bij bent. |
s_andra![]() |
Veel Plezier Voor iedereen die vanavond gaat: Heel Veel Plezier!!! Gr. Sandra |
Webmaster_Coby![]() |
Fun Have fun everybody. |
carretje![]() |
re Iedereen heeeeel veeeeel plezier vanavond!!!!! Ik kijk de foto,s wel. Groetjes,,,,, |
linny76![]() |
wow zo gezellig!! weer een top avond gehad meiden,bedankt xx en gordon je bent in 1 woord geweldig,fijn je weer te hebben gezien,krijg dr energie van!!knuf |
_ilse_![]() |
PP Wat een geweldige avond en een super optreden!! Heb super genoten. Thanks lady's en Pascal en Kees ofcourse haha Xxx |
debbie_83![]() |
..... Jeetje zeg wat heb ik een super avond gehad.. En wat heb ik weer gelachen.. Maar ik ben alleen uitgegleden, het was er plaatselijk glad, en nu heb ik een gebroken been Liefs Debbie |
michele![]() |
Whaha Debbie ik had nog zo gezegt neem een dweil mee |
karin1977![]() |
zoooo gezellig Het was echt supergezellig!!!! Lekker lachen, en meezingen........en Gordon is blijft toch een schatje haha. Enneh Debbie, ben je soms gevallen over een leeg bierglas?????? HAHAHA Liefs voor allemaal!! |
femke1981![]() |
PP Wat heb ik weer genoten van Gordon!!! |
marlou![]() |
gordon zo lieve mensen,wat hebben jullie het gezellig gehad zo hier te lezen.ik kan mij best voorstellen dat dit leuk is dat jullie elkaar gezien hebben.en jullie hebben weer lekkker genoten van gordon.daar hebben jullie nog lang plezier aan.groetjes marlou |
debbie_83![]() |
@karin Er zou ook wel een bierglas hebben gelegen.. Misschien uit je tas gevallen whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, nee hoor grapje, maar wat was het glad op die vloer.. .En dan had ik ook nog gladde schoenen aan.. Maar echt wat een top feest was het weer.. Volgend jaar weer, maar dan doe ik wel andere schoenen aan:p:p hahaha |
Shadow![]() |
Geweldig!!! Het was echt geweldig. xxx |
Luc![]() |
Jammer OMG na al die verhalen, MOET ik de volgende keer (als ie nog komt) ook gaan, en als niemand van mijn vrienden of ouders mee wil, ga k wel alleen! haha Ciao! |
cindygordon2![]() |
re er staan ook foto's op de site van preston en ook een filmpje |
michele![]() |
Super Luc als je er ook eens bij bent. |
linny76![]() |
album gordon p.p ja ik vondt het ook een beetje tegen vallen.ik had op wat meer foto s gehoopt van het optreden. |