FORUM DISCUSSIE: HUISHOUDBEURS
| Schrijver | Bericht |
|---|---|
claudia1![]() |
huishoudbeurs leuk gordon weer op de huishoudbeurs!! |
lizet superfan![]() |
huishoudbeurs jaaa tof he ik ga er zeker heen jaaa en wat laat je signeren meschien een van zijn tshirts of cd,s of dvd,s het is altijd wel iets te vinden van hem bij mij in de kast of een mooie foto van hem ideeen genoeg meschien zijn boek van de collums??? en zijn er meer die gaan meschien kunnen we ons treffen of zo ik zie het wel doeiiiii. |
cindygordon2![]() |
re ik denk de single niemand lacht zoals jij!! |
*claudia*![]() |
Huishoudbeurs Ja ik denk het ook,de single niemand lacht zoals jij Wij zijn er zeker ook bij, heb er echt zin in! |
Wilmaaaaa![]() |
hhb Ik ga ook heen...... maar helaas wel op zondag. |
ron1![]() |
jaaaa ga ook morgen,waar kan ik gordon vinden???? is toch die hal met waar je wat kan eten en met het podium?? |
lizet superfan![]() |
huishoudbeurs ik ga ook waar hij precies optreedt weet ik niet ik denk bij de stand van 100 anders gewoon even vragen we hebben allemaal toch een mond heb er echt zin in groetjes lizet. |
debbie_83![]() |
re IK ga ook naar de huishoudbeurs, maar ik lig al voor de deur, wil er optijd bij zijn |
michele![]() |
Whahahaha Ik lig naast Debbie |
ron1![]() |
re nou ga eerst de beurs over hoor,hij komt pas s,middags toch,daarna duw ik iedereen wel weg hahahaha |
michele![]() |
Ron Mij krijg je niet opzij hoor |
debbie_83![]() |
mij ook niet En mij helemaal niet hoor Ron,, blijf als een blok beton staan,,, hahahaha |
debbie_83![]() |
re Door de kou hier, vries ik vast daar dus vandaar.. hahaha |
karinb![]() |
$%^* Ik had zo graag willen gaan. Maar dit is nu onverstandig, ik heb te veel last van hernia klachten |
s_andra![]() |
Huishoudbeurs Heeeeel veeeeel plezier allemaal! Helaas ben ik er niet bij. |
ron1![]() |
hoi heb er wel een aantal gezien maar een hoop kan ik er niet van gezicht. |
lizet superfan![]() |
huishoudbeurs jaa het was echt helemaal te gek ik vondt het super daar heb een handtekening in zijn boek gekregen echt leuk. |
michele![]() |
Ron Jammer ik heb jou niet gezien. Sorry ik heb rondgekeken maar ik ben zo klein |
claudia1![]() |
dames ook ik was op de hhb, en laat ik eerst zeggen dat het super was om gordon weer eens even te zien |
lizet superfan![]() |
michele hallo michele jaa ik wist dat het geen zingen was maar er stond wel bij van 14.00 tot 15.30 zolang is hij niet geweest hij was om 14.40 weer weg . |
ron1![]() |
hoi michelle was ook met mijn schoonmoeder kon haar ook niet alleen laten,maar volgende keer probeer ik naar jullie toe te komen,moet toch een keer gaan lukken. |
debbie_83![]() |
@mich Nou ik had beter die chinchilla daar kunnen laten, naar lang zoeken heb je een vervelend beest zeg, wil niet eens aan een riempje, en heeft hele schrepe voortanden.. Dacht dak een reus was, maar dit beest is toch niet zo heel leuk.. Maar goed, ik moet niet zeuren heb hem gevonden, dus kan ik lekker wandelen om het beestje uit te laten
|
michele![]() |
re. Whahah Deb ik heb geen probleem met me nieuwe hondenras |
michele![]() |
haha Ik wilde nog reageren op Lizet maar drukte perongeluk op inzenden Lizet ik weet nog niet of ik dan ga.Maar als ik ga hoor je het wel. Lieve groet Michèle |
lizet superfan![]() |
michele hoi michele is goed ik heb geen hyves maar vraag coby wel voor jou mailadres je hoort nog van mij groetjes lizet. |
lizet superfan![]() |
michele hoi michele heb coby een berichtje gestuurd zei zal jou een mail sturen met mijn mailadres dus we wachten even af komt wel goed groetjes lizet. |
Webmaster_Coby![]() |
Michele Kijk je mail even na heb het vorige week al naar je toegestuurd. garoetjes |
michele![]() |
Coby Klopt de mail had ik woensdag binnen.Maar had een postvak vol en het ook ff heel druk LIzet ik heb je net een testmail gestuurd. Lieve Groet Michèle |
michele![]() |
Lizet Niet gelukt??? heb ik de mail verkeerd gestuurd??? Ik hoor het wel |
lizet superfan![]() |
mail michele hallo michele ik heb je mail wel hoor heb ook teruggesstuurd is nu toch goed groetjes lizet anders laat maar even weten op mijn mailadres doeiiii. |