Schrijver Bericht
claudia1
huishoudbeurs

leuk gordon weer op de huishoudbeurs!!
maar is het ook een optreden en signeersessie maar van wat het boek is nog niet uit dan.

lizet superfan
huishoudbeurs

jaaa tof he ik ga er zeker heen jaaa en wat laat je signeren meschien een van zijn tshirts of cd,s of dvd,s het is altijd wel iets te vinden van hem bij mij in de kast of een mooie foto van hem ideeen genoeg meschien zijn boek van de collums???
ik heb in ieder geval genoeg dingen waar hij lekker op mag krabbelen echt te gek.
ik neem ook videocamera mee en fotoapperaat meschien komt er leuk materiaal uit voor hier op de site groetjes lizet.

en zijn er meer die gaan meschien kunnen we ons treffen of zo ik zie het wel doeiiiii.

cindygordon2
re

ik denk de single niemand lacht zoals jij!!
ik ben er zeker bij

*claudia*
Huishoudbeurs

Ja ik denk het ook,de single niemand lacht zoals jij

Wij zijn er zeker ook bij, heb er echt zin in!

Wilmaaaaa
hhb

Ik ga ook heen...... maar helaas wel op zondag.
Ik ga met m,n collega,s en die werken allemaal op zaterdag.
Ik baal dus als een stekker, maar ja, niks aan te doen.

ron1
jaaaa

ga ook morgen,waar kan ik gordon vinden???? is toch die hal met waar je wat kan eten en met het podium??

lizet superfan
huishoudbeurs

ik ga ook waar hij precies optreedt weet ik niet ik denk bij de stand van 100 anders gewoon even vragen we hebben allemaal toch een mond heb er echt zin in groetjes lizet.

debbie_83
re

IK ga ook naar de huishoudbeurs, maar ik lig al voor de deur, wil er optijd bij zijn Heb ik zeker weten een mooi plekje..

michele
Whahahaha

Ik lig naast Debbie En het is stervens koud BRRRRRR.

ron1
re

nou ga eerst de beurs over hoor,hij komt pas s,middags toch,daarna duw ik iedereen wel weg hahahaha

michele
Ron

Mij krijg je niet opzij hoor
Maar wel super gezellig dat je er ook bij bent.

debbie_83
mij ook niet

En mij helemaal niet hoor Ron,, blijf als een blok beton staan,,, hahahaha

debbie_83
re

Door de kou hier, vries ik vast daar dus vandaar.. hahaha

karinb
$%^*

Ik had zo graag willen gaan.

Maar dit is nu onverstandig, ik heb te veel last van hernia klachten
Ik wens jullie allen ontzettend veel gezelligheid!!

s_andra
Huishoudbeurs

Heeeeel veeeeel plezier allemaal! Helaas ben ik er niet bij.
Gr. Sandra

ron1
hoi

heb er wel een aantal gezien maar een hoop kan ik er niet van gezicht.
heb coby,michelle gezien en
die dame met het lange haar die ook een site op hyve,s heeft weet je naam even niet sorry maar vond het erg leuk heb een doos bonbons gehad met handtekening en op de foto dus ben weer gelukkig

lizet superfan
huishoudbeurs

jaa het was echt helemaal te gek ik vondt het super daar heb een handtekening in zijn boek gekregen echt leuk.
alleen jammer dat het zo kort was echt zonde had er meer van verwacht maar jaa heb hem toch weer gezien hem even wat kunnen zeggen en een handtekening dat is voldoende toch groetjes lizet.

michele
Ron

Jammer ik heb jou niet gezien. Sorry ik heb rondgekeken maar ik ben zo klein
Lizet als je de site van de HHB had gekeken stond ook op:Intervieuw en signeren.
Dus geen optreden.
Als iemand alleen daarvoor is gegaan heeftie de deksel op zijn neus gehad
Wij hebben onwijs veel lol gehad.Echt een super dag weer.We hebben ook een Chinchilla gevonden en daar waren we al lang naar op zoek hahahahaha

claudia1
dames

ook ik was op de hhb, en laat ik eerst zeggen dat het super was om gordon weer eens even te zien maaar het is ook bij zien gebleven (van een afstandje) ik wist dat het geen optreden was maar bij een foto en signeersessie stel ik me toch wel iets georganiseerder voor!! ik stond met mn vriendin braaf te wachten met mn singeltje en toen gingen de dozen chocola door de lucht leuk maar wat een geduw getrek enz. "zet een groep"dames" voor gordon die wat uitdeelt en de chaos is compleet jammer liep bijna uit op complete vechtpartijen. moest hierna inderdaad hoognodig naar de deostand!!!maar goed heb nu nog geen handtekening,ben niet op de foto geweest geen doos chocola jammer maar helaas pindakaas. heb in ieder geval goor weer eens even gezien(was veel te lang geleden)

lizet superfan
michele

hallo michele jaa ik wist dat het geen zingen was maar er stond wel bij van 14.00 tot 15.30 zolang is hij niet geweest hij was om 14.40 weer weg .
maar dat was niet erg hoor ik heb het leuk gehad en hem weer eens gezien en dat vindt ik voldoende .
vraagje ga jij ook naar eindhoven op 17 april hij komt dan in het beursgebouw ik ga er dan wel heen want voor mij is het niet zo ver .
laat maar iets weten meschien kunnen we ons dan treffen als je wilt? groetjes lizet.

ron1
hoi michelle

was ook met mijn schoonmoeder kon haar ook niet alleen laten,maar volgende keer probeer ik naar jullie toe te komen,moet toch een keer gaan lukken.
doeii ron

debbie_83
@mich

Nou ik had beter die chinchilla daar kunnen laten, naar lang zoeken heb je een vervelend beest zeg, wil niet eens aan een riempje, en heeft hele schrepe voortanden.. Dacht dak een reus was, maar dit beest is toch niet zo heel leuk.. Maar goed, ik moet niet zeuren heb hem gevonden, dus kan ik lekker wandelen om het beestje uit te laten

Ben jij er blij mee michèle???

michele
re.

Whahah Deb ik heb geen probleem met me nieuwe hondenras
Is echt een schatje

michele
haha

Ik wilde nog reageren op Lizet maar drukte perongeluk op inzenden

Lizet ik weet nog niet of ik dan ga.Maar als ik ga hoor je het wel.
Hyves heb je niet?of wel?
Stuur anders een mail naar Coby dat je mijn email-adres wil hebben.Dan kunnen we via de mail afspreken.

Lieve groet Michèle

lizet superfan
michele

hoi michele is goed ik heb geen hyves maar vraag coby wel voor jou mailadres je hoort nog van mij groetjes lizet.

lizet superfan
michele

hoi michele heb coby een berichtje gestuurd zei zal jou een mail sturen met mijn mailadres dus we wachten even af komt wel goed groetjes lizet.

Webmaster_Coby
Michele

Kijk je mail even na heb het vorige week al naar je toegestuurd.

garoetjes
Coby
webmaster

michele
Coby

Klopt de mail had ik woensdag binnen.Maar had een postvak vol en het ook ff heel druk

LIzet ik heb je net een testmail gestuurd.

Lieve Groet Michèle

michele
Lizet

Niet gelukt??? heb ik de mail verkeerd gestuurd???

Ik hoor het wel

lizet superfan
mail michele

hallo michele ik heb je mail wel hoor heb ook teruggesstuurd is nu toch goed groetjes lizet anders laat maar even weten op mijn mailadres doeiiii.