| Schrijver |
Bericht |
lizet superfan
 |
dvd beste zangers nederland
hallo gisteren was ik op de huishoudbeurs en natuurlijk bij gordon want daar ging ik voor er was toen iemand die een dvd had gekregen bij de trosstand na afsluiting van een abbonement wie was dit en hoe is dat te bestellen heeft iemand hier informatie over zou die graag hebben die dvd beste zangers van nederland groet lizet. |
*claudia*
 |
dvd
ik heb er gisteren ook een gekregen, je moet dan eerst lid worden voor 6 euro per jaar, en dan mag je een cadeau uitzoeken, en dan kan je ook de dvd met gordon krijgen. het is voor 1 jaar, daarna kan je het gewoon weer opzeggen  |
marloes
 |
re
En, vanaf media april/mei ligt de dvd in de winkels  |
michele
 |
Lizet
leuk dat we je gisteren gezien hebben. Als je naar de site van tros gaat kan je lid worden.In een roddelblad stond een tijd terug ook ook een advertentie, Word lid en je krijgt de dvd. Of hij in de winkel komt weet ik niet stond bij exclusief voor nieuwe Trosleden.
Lieve groet Michèle |
lizet superfan
 |
michele
ja erg leuk om jou ook eens gezien te hebben al weet ik nu niet zo gauw hoe je er weer uitzag jij stond zeker bij coby. en bedankt voor de informatie over de dvd kom nu zaterdag toch weer op de huishoudbeurs dan ga ik met mijn moeder en zus . ga ik dan wel even kijken voor die dvd groetjes lizet. |
marloes
 |
@ Michèle
Ik heb een tijdje geleden de Tros gemaild, en die zeiden dat de Dvd media april/mei in de winkels ligt 
Groetjes, |