FORUM DISCUSSIE: BEN WEER TERUG
| Schrijver | Bericht |
|---|---|
Mandy![]() |
Ben weer terug Hallo lieve allemaal, Na lange tijd van afwezigheid ben ik weer terug. Gordon lieverd, ik wil nog even zeggen dank je wel voor de lieve mail die ik van je heb gehad,het heeft me goed gedaan. Groetjes Mandy |
karin1977![]() |
Hoi meid Hey meid, wat goed dat je weer terug bent!!! Ik hoop dat je weer een stukje rust hebt gevonden, en alles een beetje een plekje hebt kunnen geven. Ik zelf ben hier ook niet zo actief meer (en ben al helemaallllll geen chatter!) maar leuk dat we je toch wat vaker zien komen hier!!! Doe het rustig aan, en een knuffel van mij |
Suzanne_de_Kort![]() |
... Hoi Mandy, Fijn dat je weer terug bent meid. Hoop dat het nu weer wat beter met je gaat. Tot ziens zal ik maar zeggen. Groetjes Suuz. |
linny76![]() |
mandy fijn dat je weer terug bent,ik ken je verder niet,maar wil je wel veel sterkte wensen,is niet niks wat je hebt meegemaakt, zo te lezen liefs linda |
Daantje_Roman![]() |
@Mandy Hoi Mandy, Wat vreselijk van je moeder, ik wil je alle sterkte wensen want dat kun je vast wel gebruiken na zo'n klap die je te verwerken krijgt. Afschuwelijk dat je dat mee hebt gemaakt. Leuk dat je toch weer wat vaker op het forum bent. Groetjes, |
Webmaster_Coby![]() |
lieve Mandy Ook ik ben blij om je hier weer op het forum terug te zien. Groetjes |
Mandy![]() |
Thanks Lieverds, THANKS voor de lieve en hartverwarmende reacties. En......Linda je leert me nog wel kennen hoor hahahaha. Liefs Mandy |
Wilmaaaaa![]() |
Hoi Mandy Goed dat je er weer bij bent. Ik ken je dus ook niet maar dat komt nog wel denk ik. |
marlou![]() |
mandy hallo meid ik ken je ook nog niet, ben hier nog niet zo lang.maar geweldig dat je nu op het forum bent en je ziet wel wat een fijne reactie's je krijgt dat doet je ook goed.en ja je moeder verliezen dat is heel erg.maar je weet ze is nog altijd bij je.veel sterkte nog meid. |
michele![]() |
Hoi lieverd Top dat je weer actief op de site bent. |
debbie_83![]() |
... Hoi Mandy, Allereerst veel sterkte met die verlies!! Het is niet niks om je moeder zo vroeg te verliezen. Liefs Debbie |
karinb![]() |
re Hoi Mandy, Het leven, voelt soms niet eerlijk Ik heb je inde bus tijdens de fandag leren kennen als een leuke spontane meid Wat geweldig, Gordon gereageerd heeft!!. Ik kan mij innig voorstellen, dit geeft je veel steun... Liefs, Karin |
Natasja![]() |
Mandy meisje, heel fijn dat je er weer bent. |
lizet superfan![]() |
hoi mandy hallo mandy ik ken jou ook nog niet maar wat ik hier lees en wat jou overkomen is verschrikkelijk het is zo veel pijn en verdriet als je iemand dierbaars verliest . |
Mandy![]() |
PPpppfffffff Wat een warm welkom weer,ik weet niet wat ik moet zeggen...........maar het voelt goed. Het valt idd niet mee om dit verdriet te dragen. Gelukkig heb ik veel steun aan mijn vriend en mijn lieve schoonouders. Nogmaals thanks,dikke knuffel Mandy |
Tiny![]() |
re Hoi Mandy Wat fijn dat je er weer bent |
ron1![]() |
hoiiii hoi |
kritje![]() |
welkom!
En fijn dat je er weer bent! |
carretje![]() |
re Mandy,, Welkom terug.Je bent een toppertje.Keep going on,and be strong. Liefs Carolien,xx |
_ilse_![]() |
re Mandy, welkom terug op het forum. En veel sterkte met alles!! Ilse |