Schrijver Bericht
Mandy
Ben weer terug

Hallo lieve allemaal,

Na lange tijd van afwezigheid ben ik weer terug.
Er is heel veel gebeurd de laatste tijd hier bij mij,waaronder het overlijden van mijn mams op 56 jarige leeftijd,na ruim 15 maanden die rot ziekte te hebben gehad die ze heel moedig heeft gedragen.
Ik ben en blijf trots op haar.
Ik heb daar een enorme klap door gehad en ben er nog niet hoor,maar probeer de dingen weer op te gaan pakken.
Ik kijk alweer een tijdje dagelijks op de site maar wil nu ook weer gaan deelnemen hier op het forum.
Ik hoop hier weer vaak te zijn.

Gordon lieverd, ik wil nog even zeggen dank je wel voor de lieve mail die ik van je heb gehad,het heeft me goed gedaan.

Groetjes Mandy

karin1977
Hoi meid

Hey meid,

wat goed dat je weer terug bent!!!
Dat is zeker ook niet allemaal niets wat je hebt meegemaakt, en ja, mag je je dan even terug trekken om weer tot jezelf te komen??

Ik hoop dat je weer een stukje rust hebt gevonden, en alles een beetje een plekje hebt kunnen geven.

Ik zelf ben hier ook niet zo actief meer (en ben al helemaallllll geen chatter!) maar leuk dat we je toch wat vaker zien komen hier!!!

Doe het rustig aan, en een knuffel van mij

Suzanne_de_Kort
...

Hoi Mandy,

Fijn dat je weer terug bent meid. Hoop dat het nu weer wat beter met je gaat.

Tot ziens zal ik maar zeggen.

Groetjes Suuz.

linny76
mandy

fijn dat je weer terug bent,ik ken je verder niet,maar wil je wel veel sterkte wensen,is niet niks wat je hebt meegemaakt, zo te lezen liefs linda

Daantje_Roman
@Mandy

Hoi Mandy,

Wat vreselijk van je moeder, ik wil je alle sterkte wensen want dat kun je vast wel gebruiken na zo'n klap die je te verwerken krijgt. Afschuwelijk dat je dat mee hebt gemaakt. Leuk dat je toch weer wat vaker op het forum bent.

Groetjes,
Daan

Webmaster_Coby
lieve Mandy

Ook ik ben blij om je hier weer op het forum terug te zien.
Welcome Back wijffie.

Groetjes
Coby

Mandy
Thanks

Lieverds,

THANKS voor de lieve en hartverwarmende reacties.
Het geeft me een goed gevoel.

En......Linda je leert me nog wel kennen hoor hahahaha.
Ik ken ook niet iedereen meer, er zijn best veel nieuwe namen zie ik.

Liefs Mandy

Wilmaaaaa
Hoi Mandy

Goed dat je er weer bij bent. Ik ken je dus ook niet maar dat komt nog wel denk ik.
Goed van je dat je de dingen weer een beetje probeert op te pakken.
Ik ben 3/4 jaar geleden mijn schoonzus verloren aan die rotziekte, ze is 2 jaar ziek geweest en mocht helaas maar 41 jaar worden.
Het heeft bij mij ook wel even geduurd voordat ik alles een beetje een plekje kon geven.
Ik wens je veel sterkte toe en ik spreek je vast wel een keer op de chat.
Groetjes Wilma

marlou
mandy

hallo meid ik ken je ook nog niet, ben hier nog niet zo lang.maar geweldig dat je nu op het forum bent en je ziet wel wat een fijne reactie's je krijgt dat doet je ook goed.en ja je moeder verliezen dat is heel erg.maar je weet ze is nog altijd bij je.veel sterkte nog meid.

michele
Hoi lieverd

Top dat je weer actief op de site bent.
Alles wat ik kan en kon zeggen heb ik al gedaan bij je.
Ik ben wel heel blij dat je er hier ook weer bent Dikke Kus.
En ik hoop je snel weer te spreken.
Kus ook aan Ruud en je paps.

debbie_83
...

Hoi Mandy,

Allereerst veel sterkte met die verlies!! Het is niet niks om je moeder zo vroeg te verliezen.
Maar fijn dat je weer terug bent. Ik ken jou ook nog niet, maar dat komt wel.

Liefs Debbie

karinb
re

Hoi Mandy,

Het leven, voelt soms niet eerlijk
Leuk dat je hier weer kan zijn. Ik heb nog regelmatig aan je gedacht.

Ik heb je inde bus tijdens de fandag leren kennen als een leuke spontane meid

Wat geweldig, Gordon gereageerd heeft!!. Ik kan mij innig voorstellen, dit geeft je veel steun...

Liefs,

Karin

Natasja
Mandy

meisje, heel fijn dat je er weer bent.
Ik ben zelf niet zo vaak meer hier, natuurlijk heel druk met mn kleine mannetje en allerlei andere dingen, maar zal je vast af en toe wel eens spreken.
Knuffel van Natje, en mn mannen

lizet superfan
hoi mandy

hallo mandy ik ken jou ook nog niet maar wat ik hier lees en wat jou overkomen is verschrikkelijk het is zo veel pijn en verdriet als je iemand dierbaars verliest .
ik weet waar je het over hebt en wat er van binnen gebeurt ben zelf 6 jaar geleden mijn man verloren waar ik nog vaak verdriet over heb maar je moet verder .
ooit zal dit een plaatsje krijgen maar vergeten wordt het nooit het is iets wat je je hele leven mee moet dragen.
eens wordt de pijn minder maar weggaan zal het nooit heel veel sterkte en kop op ik hoop dat voor jou en je familie snel de zon weer mag schijnen groetjes lizet.

Mandy
PPpppfffffff

Wat een warm welkom weer,ik weet niet wat ik moet zeggen...........maar het voelt goed.
Ik ga me haast schuldig voelen dat ik weg ben geweest.

Het valt idd niet mee om dit verdriet te dragen.
Ik heb gelukkig mijn werk waar ik me helemaal in kan vinden en wat echt een uitlaatklep voor me is,als ik daar mee bezig ben kan ik de dingen ff aan de kant zetten,maar het is op de achtergrond toch altijd wel aanwezig.

Gelukkig heb ik veel steun aan mijn vriend en mijn lieve schoonouders.
Dus ik kom er wel............en natuurlijk heb ik jullie en onze kanjer Gordon!!!!!!!!!

Nogmaals thanks,dikke knuffel Mandy

Tiny
re

Hoi Mandy

Wat fijn dat je er weer bent
Is toch wel een goed teken en zo heb je toch weer wat afleiding
Spreek je snel weer
Dikke knuffel Tiny.

ron1
hoiiii

hoi
ken je ook niet persoonlijk maar welkom terug.
hoop dat je alles een plekje hebt kunnen geven voor jezelf.
en dat je er mee verder kan
doeii ron

kritje
welkom!

Ik herken je naam wel!!
Heel erg veel sterkte..

En fijn dat je er weer bent!

carretje
re

Mandy,,

Welkom terug.Je bent een toppertje.Keep going on,and be strong.

Liefs Carolien,xx

_ilse_
re

Mandy, welkom terug op het forum. En veel sterkte met alles!!

Ilse