Schrijver Bericht
kritje
ray en anita

De toppers hadden ray en anita (van 2 unlimited) uitgenodigd om te komen zingen bij de toppers.
Maar ray (voelde zich schijnbaar te goed) om te zingen bij de toppers.

Ik vind ray en anita wel goed jammer dat ze niet komen zingen!

Dit zegt ray:
“Dat voel ik niet zo. Kijk, ik zou daar best willen staan met een nieuwe artiest die dan een kans krijgt. Maar ik vond het zonde om ons – zonder arrogant te zijn – qua level daar neer te zetten. Dat vind ik een beetje cheap.”

Thijsje
songfestival

Dat laatste gedeelte gaat niet over de toppers concerten, maar over het Songfestival.

sweetie
tsss

AMSTERDAM - Toppers-manager Benno de Leeuw reageert verbaasd op de uitlatingen van Ray Slijngaard. Volgens Ray, de mannelijke helft van het duo 2 Unlimited, is er een aanbod geweest om op te treden met De Toppers, maar hebben hij en muzikale partner Anita Doth dat voorstel afgeslagen. 'We zijn wel gevraagd, maar ik voelde dat niet zo', vertelde de rapper.

Toppers-manager Benno de Leeuw was zéér verbaasd toen hij de uitspraken las. 'Ze zijn nooit door ons gevraagd', zegt hij. 'Ik snap niet wat het is met artiesten. Dit is namelijk niet de eerste keer dat er zulke onwaarheden worden verspreid. Het lijkt er soms op alsof artiesten publiciteit proberen te krijgen over de rug van De Toppers.'

naja ik vond het ook al raar 2 unlimited past helemaal niet bij de toppers zo zie je maar weer