Schrijver Bericht
mdpvos
TOPPERS KAARTEN beschikbaar 2 maart KRUIDVAT

Kruidvat verwacht stormloop op concertkaartjes voor Toppers in Concert 2010!

Toppers in Concert 2010 belooft alle voorgaande vijf edities te overtreffen! De succesformatie bestaat inmiddels uit vier personen nu de twee divo’s Gerard Joling en Gordon, naast Jeroen van der Boom en René Froger, hun opwachting gaan maken. Alle beschikbare 150.000 tickets voor de openbare verkoop voor de 3 concerten op 20, 21 en 22 mei waren in december in rap tempo uitverkocht. De vraag naar tickets voor Toppers in Concert 2010 blijft echter overweldigend. Cosmeticafabrikant Schwarzkopf & Henkel heeft 75.000 concertkaartjes voor Toppers in Concert 2010 weten te bemachtigen. Deze worden aangeboden aan klanten van Kruidvat tegen een spectaculaire prijs van € 19,75 na aankoop van 2 actieproducten. Het kaartje geeft recht op een zitplaats op de 2de ring tijdens een van de drie bovengenoemde concerten. De reguliere prijs van het concertkaartje bedraagt € 39,50.

De verkoop van de kaartjes geschiedt exclusief via de filialen van Kruidvat. Op dinsdag 2 maart om 9.00 uur precies is de aftrap van deze spectaculaire actie en gaat de verkoop van start. Bijwonen van het concert is de kans om samen met vrienden, familie of collega’s, volledig uitgedost mee te zingen en swingen met de allergrootste meezinghits uit heden en verleden. Met een aaneenschakeling van de allergrootste nationale en internationale meezingers en verrassende gastoptredens gaan Gerard Joling, Gordon, Jeroen van der Boom en René Froger zorgen voor het meest extravagante en ‘over de top’ showspektakel ooit. Gezien de spectaculaire actie verwachten Schwarzkopf & Henkel en Kruidvat komende dinsdag een ware stormloop op de kaartje
[hier stond een webadres]

michele
Ja leuk

Maar is dit geen reclame????

Want dit heb ik al meerdere keren gelezen.
Kan dat ik het fout heb.
Maar ff 1 opmerking met de C1000 kaarten had je niet de goedkoopste kaarten.
Dus deze actie krijg je opzeler gezeik op

Mensen maak je borst maar nat.De site word weer overspoeld met gezeur.

Lieve Groet Michèle

linny76
tjaaa

ik vindt het eigenlijk wel een mooi idee.
de mensen die dr toch bij hadden willen zijn ,en die geen kaartje konden bemachtigen,krijgen nu toch de kans dr bij te zijn.

Mandy
tja.....

2de ring?????????
Zegt al genoeg toch,moet ik meer uitleg geven of denken we terug aan een paar jaar geleden?????
Ik hou mijn hart vast idd wat betreft het geklaag starks achteraf.

In elk geval wil ik de mannen veel succes wensen met de voorbereidingen en ik weet zeker dat ze weer gaan knallen in de Arena!!!!!!!

Greetzzzz Mandy

lizet superfan
de toppers

jaa leuk voor mensen die er nog geen kaartjes hadden en die graag nog willen gaan toch.
ikzelf heb al kaartjes voor de goldtribune vak 110 ik ga samen met mijn moeder op 22 mei dat wordt vast leuk groetjes lizet.

ron1
jajajajaja

denk als je voor zo,n laag bedrag naar een concert kan
ook al zit je dan ring 2 je ook niet moet zeuren achteraf toch.
vind het echt een koopje,maar goed zeuren doen ze toch wel maar vind het dan niet echt terecht

michele
Nou Ron

3 Jaar geleden met de actie van C1000 was het klaaggehalte hier heel hoog
Geluid slecht en nog meer gezeur.Maar wat je zegt wat kan je verwachten op ring 2!!!

We wachten af

ron1
hee michelle

ging toen toch om 1 concert
wat toen geluidsproblemen had?? kregen ze toch een dubbel cd voor terug van het concert ter compensatie,maar wat je zegt we zullen het gaan mee maken
hahahaha
doei ron

MariJet
voor geen goud

ga ik bovenin die Arena zitten. Zicht is slecht, geluid is slecht en beleving is minimaal. Mooiste stadion van NL, maar bij de Toppers wil je zo dichtbij mogelijk zijn.

sandra
dit is gewoon reclame!!

Leuke actie hoor....maar kom achteraf niet zeuren over je plek, het geluid en meer van dat soort gezeur!!!

Laat mij maar lekker vooraan en dichtbij, daar ben ik op mijn best...hahahaha!!! Geluid prima, uitzicht geweldig en de jongens dichtbij!! Kan niet wachten

Liefs Sandra