FORUM DISCUSSIE: TOPPERS KAARTEN BESCHIKBAAR 2
| Schrijver | Bericht |
|---|---|
mdpvos![]() |
TOPPERS KAARTEN beschikbaar 2 maart KRUIDVAT Kruidvat verwacht stormloop op concertkaartjes voor Toppers in Concert 2010! Toppers in Concert 2010 belooft alle voorgaande vijf edities te overtreffen! De succesformatie bestaat inmiddels uit vier personen nu de twee divo’s Gerard Joling en Gordon, naast Jeroen van der Boom en René Froger, hun opwachting gaan maken. Alle beschikbare 150.000 tickets voor de openbare verkoop voor de 3 concerten op 20, 21 en 22 mei waren in december in rap tempo uitverkocht. De vraag naar tickets voor Toppers in Concert 2010 blijft echter overweldigend. Cosmeticafabrikant Schwarzkopf & Henkel heeft 75.000 concertkaartjes voor Toppers in Concert 2010 weten te bemachtigen. Deze worden aangeboden aan klanten van Kruidvat tegen een spectaculaire prijs van € 19,75 na aankoop van 2 actieproducten. Het kaartje geeft recht op een zitplaats op de 2de ring tijdens een van de drie bovengenoemde concerten. De reguliere prijs van het concertkaartje bedraagt € 39,50. De verkoop van de kaartjes geschiedt exclusief via de filialen van Kruidvat. Op dinsdag 2 maart om 9.00 uur precies is de aftrap van deze spectaculaire actie en gaat de verkoop van start. Bijwonen van het concert is de kans om samen met vrienden, familie of collega’s, volledig uitgedost mee te zingen en swingen met de allergrootste meezinghits uit heden en verleden. Met een aaneenschakeling van de allergrootste nationale en internationale meezingers en verrassende gastoptredens gaan Gerard Joling, Gordon, Jeroen van der Boom en René Froger zorgen voor het meest extravagante en ‘over de top’ showspektakel ooit. Gezien de spectaculaire actie verwachten Schwarzkopf & Henkel en Kruidvat komende dinsdag een ware stormloop op de kaartje |
michele![]() |
Ja leuk Maar is dit geen reclame???? Want dit heb ik al meerdere keren gelezen. Mensen maak je borst maar nat.De site word weer overspoeld met gezeur. Lieve Groet Michèle |
linny76![]() |
tjaaa ik vindt het eigenlijk wel een mooi idee. |
Mandy![]() |
tja..... 2de ring????????? In elk geval wil ik de mannen veel succes wensen met de voorbereidingen en ik weet zeker dat ze weer gaan knallen in de Arena!!!!!!! Greetzzzz Mandy |
lizet superfan![]() |
de toppers jaa leuk voor mensen die er nog geen kaartjes hadden en die graag nog willen gaan toch. |
ron1![]() |
jajajajaja denk als je voor zo,n laag bedrag naar een concert kan |
michele![]() |
Nou Ron 3 Jaar geleden met de actie van C1000 was het klaaggehalte hier heel hoog We wachten af |
ron1![]() |
hee michelle ging toen toch om 1 concert |
MariJet![]() |
voor geen goud ga ik bovenin die Arena zitten. Zicht is slecht, geluid is slecht en beleving is minimaal. Mooiste stadion van NL, maar bij de Toppers wil je zo dichtbij mogelijk zijn. |
sandra![]() |
dit is gewoon reclame!! Leuke actie hoor....maar kom achteraf niet zeuren over je plek, het geluid en meer van dat soort gezeur!!! Laat mij maar lekker vooraan en dichtbij, daar ben ik op mijn best...hahahaha!!! Geluid prima, uitzicht geweldig en de jongens dichtbij!! Kan niet wachten Liefs Sandra |