FORUM DISCUSSIE: FANS
| Schrijver | Bericht |
|---|---|
martijn![]() |
fans het progamma fans zoekt gordonfans. hebben meer mensen via hyves een mailtje van katrien gekregen. |
kritje![]() |
Fans Ik heb niks gekregen!! |
martijn![]() |
RE ja komt een nieuw seizoen uit. |
kritje![]() |
Fans Nou ik ben al een hele tijd fan van gordon.. |
carretje![]() |
re Martijn. Ook ik ben al jaren fan van Gordon.Maar ik heb er ook niks,over gehoord.En wie is die Katrien?Van welke zender was ze dan??Wat heeft ze je dan gevraagd,voor vragen bedoel ik? Ben zoooo benieuwd. Groetjes ,,,, |
AnnedK![]() |
Email adres van programma Fans Hoi Fans. Hier de vraag naar fans... Succes |
AnnedK![]() |
emailadres Sorry zie dat hij het emailadres niet pakt. maar kijk even op [hier stond een webadres] daar staat het emailadres. |
AnnedK![]() |
nog een x dan maar Ook dat pakt hij niet maar kijk even bij sbs 6 daar is de oproep. |
karin1977![]() |
Fans Een beetje vreemd dit, Nou, we gaan de volgende keer niet weer voor Piet snot naar amsterdam! |
carretje![]() |
FANS He,, wat is dit een vaag verhaal allemaal!!!! Eerst gaat het over een Katrien ( van Donald Duck),en nu schrijft ene Anne weer wat neer. Je hebt gelijk Karin,jullie zijn al in Amsterdam geweest????? En,nu word het op een heel andere manier gedaan ??? Kzou er ook het mijne van denken! Succes alle FANS die zich nog verder aan melden,bij SBS6. Word vast een toppertje,dat prgramma.Ben en blijf benieuwd,hoe dit verder afloopt. Groetjes,,,,, |
karin1977![]() |
tja Het is niet zo erg dat ze met andere fans in zee gaan, Maar idd mensen die meedoen, heel veel plezier gewenst. |
AnnedK![]() |
Fans Ik ben niet benaderd voor fans van Gordon. Ik heb alleen de info neergezet waar je jezelf kan aanmelden. M'n vriendin en ik zijn ook wel eens benaderd voor het programma maar dan voor Rene Froger en kan nog meer mensen die benaderd zijn maar wij hebben ons toen terug getrokken omdat ze in onze ogen fans zochten die echt bizar waren. Kijk naar die fan van Thomas Berge toen. |
Luc![]() |
Idd dat heb ik ook bij dat programma... toen bij thomas berge was zo'n vrouw die jaren fan was... en deed alsof ze hem suuper goed kende.. maar hij zag haar niet staan... zoo vernederend... maarjaa. het is meer voor écht doorgeslagen fans ddenk ik.. Maar ik vind et wel een geinig programma hoor! |
sandra![]() |
ik hoef niet!! Ik bedank voor de eer!! Ben ook al jaren fan, kom zo af en toe bij een optreden, maar niet minder fan!!!! Heb vorig jaar een programma gezien dat over fans ging, daar zou ik niet bij willen horen hoor!!! K3 fan op je 23ste en Wolter Kroes fan (vrouw die eigenlijk een kerel was volgens mij). No way dat ik aan zo'n programma mee ga doen. Als ze echt een seriues programma over Gordon gaan maken en daarvoor fans willen vragen, dan graag. Nu mag iemand anders...maar dan moeten ze wel iemand benaderen van sbs....iedereen kan wel zeggen dat ie fan is!!!! Liefs Sandra |
Daantje_Roman![]() |
Dat is vreemd Het lijkt mij erg vreemd als de makers van dat programma ineens op eigen houtje fans gaan optrommelen via Hyves, terwijl de voorzitster van de fanclub (Coby) het beste weet welke fans er allemaal zijn. Zij kan zo een hele rits fans aanwijzen. En inderdaad er is al een screening geweest voor het programma (waar ik bewust niet aan mee heb gedaan maar een heleboel vriendinnen van mij wel) dus het zou nogal vreemd zijn als die fans ineens aan de kant worden gezet zonder bericht, terwijl sommigen echt hele einden hebben moeten rijden voor 5 minuutjes screening!! |
AnnedK![]() |
Hoi, Dat deden ze vorig jaar ook hoor., ze kijken op Hyves en andere sites en door fotos en verhalen die ze zien en dan nemen ze contact met je op. Het zit inderdaad heel vreemd inelkaar. Ze zoeken volgens mij ook niet echt "een" fan maar 1 die echt vreemde gewoontes heeft of al zijn geld er aan besteed. Ben benieuwd welke artiesten/fans er dan dit keer voorbij komen. |