| Schrijver |
Bericht |
debbie_83
 |
Optreden in Columbus
Wat was het gisteren weer een gezellige avond in Columbus,, en wat was Gordon weer goed... Ik wil jullie bedanken voor de gezellige avond,, Heb me erg vermaakt... We stonden er met een leuke groep,... hahahah En nu weet je ook hoe de boerendans gaat Coby hahaha |
linny76
 |
re.
vondt het ook weer super gezellig zo met zn allen! |
Webmaster_Coby
 |
hahaha
Het was inderdaad weer gezellig. Heb me prima vermaakt. Was voor mij weer een tijdje geleden dat ik naar een optreden was geweest.
En die boerendans doe ik je niet na hoor Deb.........ben geen boerin whaaaaaaaaaaaaa
groetjes Coby |
michele
 |
re.
Was zeker super gezellig.Bedankt meiden voor de leuke en gezellige avond.En Gordon jij ook bedankt want door jou hebben wij veel leuke,maffe maar voornaamlijke lieve meiden leren kennen. Ik zal zeggen tot snel xxx Michèle en Kees |
_laura_
 |
columbus
Ook ik vond het weer ouderwets gezellig!! Was ook voor mij alweer een tijd geleden..
Bedankt allemaal en tot snel!!
X |
s_andra
 |
Columbus
Het was een gezellige avond in Columbus. En een geweldig optreden natuurlijk. Gr. Sandra |
debbie_83
 |
Coby
Ik kan hem je altijd leren,, woon in een boerengat dus ik kan je dat wel leren.. Je kan bij mij in curcus hahahaha.... Is niet heel moeilijk... Of ik kan me opgeven voor hgt,, heb wel een talent hahahahaha..
|
femke1981
 |
columbus
Ja.. heb weer onwijs genoten van Gordon zn optreden, en wat hadden we een mooi plekje, en leuk om iedereen weer even gezien te hebben!! Op naar de volgende!! XXX |