FORUM DISCUSSIE: VOORSTELLEN
| Schrijver | Bericht |
|---|---|
@panamera![]() |
Voorstellen Ik wil me toch even voorstellen. |
lizet superfan![]() |
voorstellen hallo monique zie ik het goed uit venlo ikzelf kom uit blerick dus dat is vlakbij zou leuk zijn om contact te krijgen zouden we meschien ook samen naar optredens kunnen gaan??? |
@panamera![]() |
Lizet Wat grappig dat er in Venlo nog een fan rond loopt die op het forum aktief is. Monique |
lizet superfan![]() |
voorstellen jammer monique ik ga ook niet alle optredens af hoor alleen wat een beetje in de buurt ligt ik heb geen auto. de toppers ga ik wel ieder jaar met touringcar is echt heel goed. |
debbie_83![]() |
re Hallo Monique, Welkom dat je weer terug bent?? Waarom ben je weggeweest dan??? OMdat je een paar jaar niet actief bent geweest op de site! Groetjes |
@panamera![]() |
Debbie Ik vond het niet meer gezellig toen. |
debbie_83![]() |
re Niet meer gezellig,, dat kan ik me niet voorstellen.. Ik ben zelf nu iets meer dan een jaar actief op de site,, en het is hier altijd hartsikke gezellig!!! Maar in ieder geval welkom dat je weer terug bent.. |
carin![]() |
-- Goh dat klinkt bekend monique. Groetjes Carin |
debbie_83![]() |
... En nog iemand die al een tijd niet meer op de site is geweest.. Welkom Carin.. |
@panamera![]() |
Debbie Het is niet zo apart als je denkt hoor. |
hutdehooge@hotm![]() |
Moon Hey Moon weer Back in Town Gezellie dus de Carin is ook DE Carin gezellie de ouwe bups weer van de party nou word weer gezellie dan, ga ik toch weer eens wat vaker komen als jullie allemaal weer terug komen dan kan ik niet achter blijven he zonder mij is het niet gezellig (kots kots kots) ik zeg het zelf maar alvast maar leuk leuk leuk weer. |
debbie_83![]() |
..... Iedereen wil hier gezelligheid hebben voor Gordon,, Maar het is hier altijd gezellig geweest en nog steeds gezellig.. Dus vind ik het vreemd dat het een aantal jaren niet gezellig is geweest.. Maar misschien ligt dat aan jezelf dat jij dat vond! ( niet lullig bedoelt hoor). En ik mag het ook wel appart vinden dat er mensen zijn die een aantal jaar niet op de site zijn geweest, en zoineens met bosjes komen... Maar toch van harte welkom.. |
hutdehooge@hotm![]() |
mmmmmmmm klopt niet echt wat bij mijn profiel naam staat boven mensen geen spam naar me toe sturen nu he! |
hutdehooge@hotm![]() |
? Ja ja iedereen komt terug he ff een rust periode ingelast druk druk druk. |
@panamera![]() |
Debbie Ik moet eerlijk zeggen dat ik nu ook van mijn stoel val, omdat ineens iedereen binnen valt. |
debbie_83![]() |
..... Nou breek bij mij de klomp!!! Het lijkt wel of jullie het allemaal af hebben gesproken.. maar goed het is een forum dus laten we het gezellig houden.. En pascal gefeliciteerd hoor met je koe! |
Webmaster_Coby![]() |
Pascal Welke van de 4 namen wil je behouden (die met het e-mail adres erachter gaat zowiezo weg, regel 3 En welkom iedereen. Vriendelijke groet, |
@panamera![]() |
Pascal Ben je inmiddels al getrouwd? |
Webmaster_Coby![]() |
@Monique Hoe was de rijtoer die je heb gehad in maart? Heb daar helemaal niets overgelezen joh. Was nog wel nieuwsgierig hoe het is geweest. Groetjes |
hutdehooge![]() |
Cootje Heb je net ff gemaild. |
hutdehooge![]() |
Moon Hey hey, Ja ik ben getrouwd en gelijk weer gaan scheiden hebben 1 nieuw kind ons ander kind heb ik verleden jaar moeten laten inslapen "God hebben zijn ziel" Dus dat was ff schrikken voor ons maarja hij heeft rust. |
carin![]() |
-- Bedankt voor jullie welkom Debbie en Coby. |
debbie_83![]() |
Carin Graag gedaan, maar mag ik iets vragen,, als jij zo'n leuke tijd heb gehad hier en met veel plezier op terug kijkt, waarom ben je dan weggeweest?????? Dat snap ik niet... |
@panamera![]() |
Coby Ik heb een geweldige dag gehad. Je wordt niet dagelijks opgehaald met zo'n geweldige auto. En hele leuke chauffeur niet te vergeten. Een dag om nooit te vergeten. |
hutdehooge![]() |
@ Moon @Carin Heb ik iets gemist? @Carin, |
@panamera![]() |
Pas Je gaat er van stotteren zeg. |
hutdehooge![]() |
Oh Oh Coool Super gaat Tof Kick ja dag van je leven begrijp ik dus leuk leuk leuk! |
Webmaster_Coby![]() |
@Monique Ik had al zoiets gehoord over dat gebak. Gaaf joh, dan is dat je geld dubbel en dwars waard geweest |
s_andra![]() |
Welkom Terug Ik snap het ook niet Deb. Terugkijkend op gezelligheid en daarentegen aangeven dat het niet meer zo gezellig was. Nou ik was er die tijd ook al Moon (ik weet nog goed dat je vertelde dat je die avonden met de gebitten bezig was, en gelijkertijd druk was op de gordonsite) en Carin, het was toen gezellig, maar het is nu alleen nog maar gezelliger geworden. Dus welkom terug. |
@panamera![]() |
?????? Wie heeft gezegd dat het niet gezellig was nu??? Ikke niet |
debbie_83![]() |
Sandra Ach ja Sandra, wij hebben het nu superrr gezellig,, en ik ben nu al meer dan een jaar actief op de site en ik vond het gelijk al gezellig,,maar ja sommige mensen kunnen het ook niet gezellig vinden waar andere het wel gezellig vinden... Maar dat ligt dan aan hun zelf.. |
debbie_83![]() |
monique JIj schrijft zelf naar mij toe dat het hier niet meer gezellig was en dat je daarom weggebleven bent.. Dus het zijn jou eigen woorden dat je dat hebt gezegt.. |
@panamera![]() |
Internet Dat is altijd het moeilijke met internet. |
debbie_83![]() |
re Ik ken je verder niet, maar ik vind het wel appart dat als je het eerst gezellig vond en dan later weer niet,, dan weggaat en nu ineens het hele forum bombadeerd met allerlei topic´s. Dan vraag ik mij af ligt het dan aan jezelf of aan een ander dat jij het niet meer gezellig vond?? En in deze topic ken ik maar 2 mensen en dat is Sandra en Lizet, die heb ik 1x gezien, en Pascal en Carin en jij heb ik hier in dat jaar tijd nog nooit gezien,, en ineens zijn jullie met z'n drieen in 1 topic,, vind ik allemaal wel heeel toevallig.. Maar goed ik ken je verder niet.. Dus misschien heb ik het allemaal wel mis |
hutdehooge![]() |
........ Gezellig, weer als vanouds. Ik heb hier al vaker gezetten onder andere namen dus ....... en cootje heb nu al me andere namen gedelete
Type en spelfouten onder voorbehoud! |
michele![]() |
welkom Welkom terug ik moet wel eerlijk zeggen dat me bek ff open viel bij deze topic. @Pascal Laura is hier nog steeds die is nooit weggeweest |
hutdehooge![]() |
@Michelle. Hey Michelle, Hows life there. |
hutdehooge![]() |
@Michele me ll bleef hangen |
Webmaster_Coby![]() |
@Pascal Hoi Pascal, Laura is nooit weggeweest en Leo is ook nog steeds lid van het forum en zo zijn er nog veel meer die lid zijn groetjes |
hutdehooge![]() |
@iedereen Nou gezelli wanneer is iedereen online lijk me weer gezelli in de Chat..... |
carin![]() |
-- Dank je voor je welkom terug Sandra. |
Webmaster_Coby![]() |
gewoon nog steeds (na al die jaren) op de zondagavond vanaf 21.00 uur en de woensdagavond vanaf 21.00 uur is erbij gekomen. |
debbie_83![]() |
re Kijk daarom is het ook geen toeval,, als jullie vriendjes zijn.. Maar goh wel kijken en niet reageren.. Hahaha.. Maar leuk hoor dat jullie terug zijn... |
hutdehooge![]() |
.... ja vind het heerlijk om te lezen hier ja zoals ik zoveel op internet doe, maar dat wil niet zeggen dat je gelijk elke dag maar actief hier bezig moet zijn, heb er niet altijd zin in dus ja niemand die dan kan verplichten dat als ik iets lees maar op moet reageren nee alleen wanneer ik zin heb en dat is dus nu. |
Mandy![]() |
toevallig Het is idd allemaal heel toevallig maar goed alles heeft een rede en het is een goed idee om met een schone lei te beginnen. In elk geval welkom terug!!!!!!!!! Groetjes Mandy |
Webmaster_Coby![]() |
@Pascal Pascal nu moet ik toch even wat rechtzetten. Niemand heeft het over wat er toen is gebeurd. Niemand haalt ouwe koeien uit de sloot. Er wordt door fans jullie welkom geheten en er wordt een paar vragen gesteldt. Maar ouwe koeien uit de sloot halen, daar heb ik nog niets overgelezen dan alleen dat Monique, Carin en jij dat aanhalen. groetjes |
hutdehooge![]() |
.................. Oke de ouwe koeien laten we weg.... Scheelt een hoop ruimte. |
debbie_83![]() |
oke ben er ook alweer klaar mee En weet je de vraag is niet alleen aan jou gestelt, en waarom mag dat niet gevraagd worden? En waarom mag er niet gereageerd worden als er En jij wilt toch discussieren, nou gezellig.. |
michele![]() |
hihi pascal Die l maakt niet uit want me naam is michèle en dat lukt meer niet.Maar alles gaat hier super en ik hoop ook met jou. |
michele![]() |
re., sorry foutje Moeten julliie excuus maken aan Coby. |
carin![]() |
-- Michèle , |
Daantje_Roman![]() |
Iedereen is welkom hoor Hoi allemaal, ik wil ook wel even reageren, want merk weer spanningen... Als mensen niet mogen meelezen op dit forum en verplicht moeten reageren dan was dit forum wel afgeschermd geweest. Ik reageer ook niet zoveel meer zelf. Maar ik lees wel (bijna) alles omdat ik graag op de hoogte wil blijven van alles wat er speelt. Daar is niets mis mee, toch? Vind het een beetje gemeen dat sommige mensen hier op het forum komen na een tijd en dat ze ineens de wind van voren krijgen in plaats van een warm welkom. Het forum is van iedereen, voor alle fans! |
_laura_![]() |
Danielle Amen! Ik had het niet mooier kunnen verwoorden. |
Shadow![]() |
welkom terug allemaal. welkom terug allemaal. groetjes Miranda |
Wilmaaaaa![]() |
Welkom terug Ik moet zeggen, ik ben nu ongeveer 1 jaar op het forum en reageer ook niet altijd overal op, zit ook niet elke week op de chat, maar ik kijk wel elke dag naar alle nieuwe topics en wat er zich allemaal afspeeld. Wat er toen gebeurd is weet ik niet, het was voor mijn tijd maar ik heb wel door dat het nogal gevoelig ligt bij iedereen. Nou ja, hoe dan ook, ik ken jullie niet maar welkom terug en wie weet spreken we elkaar eens op de chat. Groetjes Wilma |
barbara![]() |
re Ik had eigenlijk niet willen reageren, maar ik doe het toch. Ik ben het compleet eens met Daniëlle en Laura. Een forum is voor alle fans, die ook hun mening mogen geven. Daar is een forum uiteindelijk voor. Je bent fan van dezelfde persoon, alleen je hoeft toch niet dezelfde mening te delen? Ik vind het ook leuk om wat oudere mensen terug te zien hier! Ook ik reageer hier niet vaak, maar lees altijd alles. Het lijkt wel alsof sommige mensen elkaar het licht in de ogen niet gunnen. Erg jammer vind ik dat... Groetjes Barbara |
lovegordon![]() |
inderdaad Ik ben het inderdaad ook eens met Barbara Laura Daan en Miran. |
debbie_83![]() |
re Tuurlijk is het de site van en voor Gordon, en het moet dus ook gezelig zijn,, maar het is een forum en je mag je mening geven toch?? Ik vind het vreemd dat ze het eerst niet gezellig vonden, maar dat is mijn mening, maar dat wil niet zeggen dat ze niet welkom zijn hier!! Iedereen is welkom hier.. Dus ook hun!! Maar het lijkt wel alsof sommige hun meningen niet mogen geven.. En wat betreft het verleden, dat heb ik ook niet meegemaakt, maar ik kan me wel voorstellen dat het voor sommige niet meteen koek en ei is!! Maar iedereen mag een mening hebben hier op het forum daar is het forum ook,, we kunnen het niet altijd met elkaar eens zijnj.. Maar iedereen is wel welkom hoor!!!!! |
@panamera![]() |
Reactie vanuit een smeltend Limburg Bedankt allemaal. |
carin![]() |
re Ook namens mij bedankt allemaal. Groetjes Carin |
hutdehooge![]() |
........ @ Michele. Nou dank je wel wat er allemaal gebeurd is ga ik me eigenlijk niet druk om maken dat is iets tussen jullie allemaal en daar ga ik me niet in mengen, ik ben er in de tijd af gegaan omdat er hier iets gebeurd is wat we ff een plekje moesten geven en internet kon me in die tijd niet echt boeien had andere dingen aan me hoofd. @ Daantje_Roman @ Laura Thnx you. @ Shadow. Thnx you. @ Wilmaaaa Thnx you. @ Barbara. Thnx you. @ lovegordon Thnxs you. Nou ik ga er weer van tussen ga maar weer eens aan het werk bah bah bah. |
Tiny![]() |
Welkom Welcome back allemaal. |