Schrijver Bericht
@panamera
Voorstellen

Ik wil me toch even voorstellen.
Velen zullen mij nog kennen van een paar jaar geleden.
Toen was ik heel aktief op forum.
Ik ben Monique uit Venlo. Ik ben nog mee geweest met de fandag.
Ik gun Gordon een druk en gezellig forum vandaar dat ik daar weer een steentje aan wil bijdragen.
Ik ga tegenwoordig niet meer zo veel naar optredens, maar volg nog wel alles om hem heen.

lizet superfan
voorstellen

hallo monique zie ik het goed uit venlo ikzelf kom uit blerick dus dat is vlakbij zou leuk zijn om contact te krijgen zouden we meschien ook samen naar optredens kunnen gaan???
ik ben lizet maas ben 45 jaar heb een zoon van 13 ben helaas al weduwe,,en ben al heel lang fan van gordon maar hier op de site ben ik pas 1 jaar echt actief meschien kunnen we ons eens treffen mail mij maar je kunt via coby mijn mailadres krijgen groetjes lizet en natuurlijk welkom.

@panamera
Lizet

Wat grappig dat er in Venlo nog een fan rond loopt die op het forum aktief is.
Ik ga eigenlijk nooit meer naar optredens.
Ik ben tegenwoordig meer een online fan.
Ik ben zelfs niet naar de toppers geweest dit jaar.

Monique

lizet superfan
voorstellen

jammer monique ik ga ook niet alle optredens af hoor alleen wat een beetje in de buurt ligt ik heb geen auto.
messchien toch eens leuk om ons te treffen in venlo laat het maar weten als je dat wilt het kan via coby groet lizet.

de toppers ga ik wel ieder jaar met touringcar is echt heel goed.

debbie_83
re

Hallo Monique,

Welkom dat je weer terug bent?? Waarom ben je weggeweest dan??? OMdat je een paar jaar niet actief bent geweest op de site!

Groetjes

@panamera
Debbie

Ik vond het niet meer gezellig toen.

debbie_83
re

Niet meer gezellig,, dat kan ik me niet voorstellen.. Ik ben zelf nu iets meer dan een jaar actief op de site,, en het is hier altijd hartsikke gezellig!!! Maar in ieder geval welkom dat je weer terug bent..

carin
--

Goh dat klinkt bekend monique.
Het was toen inderdaad leuk en kijk er met veel plezier op terug.
Wie weet word ik van meelezer ook weer eens actief op het forum.

Groetjes Carin

debbie_83
...

En nog iemand die al een tijd niet meer op de site is geweest.. Welkom Carin..
Maar ik vind het welk een beetje appart dat jullie allemaal tegelijk terug komen na een aantal jaar!! En ik zie ook mensen die ik hier in een jaar tijd nog nooit heb gezien.. Maar wel gezellig ( hoop ik)

@panamera
Debbie

Het is niet zo apart als je denkt hoor.
Carin en ik zijn goede vriendinnen geworden door deze site. ( waarvoor mijn dank) Nadat ik weer op het forum kwam is het bij Carin ook weer gaan kriebelen.
Vandaar.
En zoals ik al eerder schreef, gun ik Gordon gezelligheid op het forum.
Dus ik doe het ook voor hem.

hutdehooge@hotm
Moon

Hey Moon weer Back in Town Gezellie dus de Carin is ook DE Carin gezellie de ouwe bups weer van de party nou word weer gezellie dan, ga ik toch weer eens wat vaker komen als jullie allemaal weer terug komen dan kan ik niet achter blijven he zonder mij is het niet gezellig (kots kots kots) ik zeg het zelf maar alvast maar leuk leuk leuk weer.
X

debbie_83
.....

Iedereen wil hier gezelligheid hebben voor Gordon,, Maar het is hier altijd gezellig geweest en nog steeds gezellig.. Dus vind ik het vreemd dat het een aantal jaren niet gezellig is geweest.. Maar misschien ligt dat aan jezelf dat jij dat vond! ( niet lullig bedoelt hoor). En ik mag het ook wel appart vinden dat er mensen zijn die een aantal jaar niet op de site zijn geweest, en zoineens met bosjes komen... Maar toch van harte welkom..

hutdehooge@hotm
mmmmmmmm

klopt niet echt wat bij mijn profiel naam staat boven mensen geen spam naar me toe sturen nu he!
Whahahahahaha

hutdehooge@hotm
?

Ja ja iedereen komt terug he ff een rust periode ingelast druk druk druk.
Sinds we weer een kind hebben sinds 5 dec 2009 genaamd koe hebben wij het druk druk druk maar we zijn er weer.

@panamera
Debbie

Ik moet eerlijk zeggen dat ik nu ook van mijn stoel val, omdat ineens iedereen binnen valt.

Pascal!!!!!!! Wat leuk om jou te zien hier.

debbie_83
.....

Nou breek bij mij de klomp!!! Het lijkt wel of jullie het allemaal af hebben gesproken.. maar goed het is een forum dus laten we het gezellig houden..

En pascal gefeliciteerd hoor met je koe!

Webmaster_Coby
Pascal

Welke van de 4 namen wil je behouden (die met het e-mail adres erachter gaat zowiezo weg, regel 3
Dus kies er even 1 uit en anders verwijder ik er gewoon 3.

En welkom iedereen.
Wat een gezellige drukte weer en dat na zoveel jaar .
Toch maar weer heimwee gekregen naar dit gezellige forum en forumfans natuurlijk.

Vriendelijke groet,
Coby
Webmaster

@panamera
Pascal

Ben je inmiddels al getrouwd?
Hoe gaat het met je?

Webmaster_Coby
@Monique

Hoe was de rijtoer die je heb gehad in maart? Heb daar helemaal niets overgelezen joh. Was nog wel nieuwsgierig hoe het is geweest.

Groetjes
Coby

hutdehooge
Cootje

Heb je net ff gemaild.
Daarin staat welke naam ik wil houden en de rest.
En deze kan je dan gelijk blocken whahahaah was een foutje van mij.Dus ik begrijp regel 3 zal noooooi meer gebeuren.

hutdehooge
Moon

Hey hey,

Ja ik ben getrouwd en gelijk weer gaan scheiden hebben 1 nieuw kind ons ander kind heb ik verleden jaar moeten laten inslapen "God hebben zijn ziel" Dus dat was ff schrikken voor ons maarja hij heeft rust.
Nee en wat ik natuurlijk wou doen ging niet door ga het nog wel proberen en anders moet ik hem maar gewoon boeken he (dus mag ik wel flink gaan sparen) maar hoop echt dat het ooit nog gaat lukken (ik kan hier niet neer zetten wat want me ventje lees hier ook wel eens wat en dan is de lol er vanaf) maar dit jaar zat het er niet in jammer genoeg ik had me al in me sissy jurk zien staan daar in de Arena whahahahaahahahahahahaha.

carin
--

Bedankt voor jullie welkom Debbie en Coby.
En ja Pas ik ben het en wat leuk dat jij ook gelijk weer inhaakt.
Ik heb hier een hele leuke tijd gehad en kijk er met plezier op terug dus daarom ben ik er denk weer.

debbie_83
Carin

Graag gedaan, maar mag ik iets vragen,, als jij zo'n leuke tijd heb gehad hier en met veel plezier op terug kijkt, waarom ben je dan weggeweest?????? Dat snap ik niet...

@panamera
Coby

Ik heb een geweldige dag gehad. Je wordt niet dagelijks opgehaald met zo'n geweldige auto. En hele leuke chauffeur niet te vergeten.
We hebben lekker geshopt.
Daarna zijn we door Gordon verwend met bergen gebak en heerlijke cappuccino.
Ik heb Gordon mogen leren kennen in de meest relaxte omgeving, zijn eigen keukentafel.

Een dag om nooit te vergeten.

hutdehooge
@ Moon @Carin

Heb ik iets gemist?
Heb jij bij Gordon aan taffel gezetten?
Vertel hoe dat zo?

@Carin,
Gezellie allemaal weer terug bijna allemaal mis er nog wat.

@panamera
Pas

Je gaat er van stotteren zeg.
Ik had de Lotto gewonnen en kreeg een Porsche Panamera.
Later bleek dat ik hem terug moest geven, jammer

hutdehooge
Oh

Oh Coool Super gaat Tof Kick ja dag van je leven begrijp ik dus leuk leuk leuk!

Webmaster_Coby
@Monique

Ik had al zoiets gehoord over dat gebak.

Gaaf joh, dan is dat je geld dubbel en dwars waard geweest .

s_andra
Welkom Terug

Ik snap het ook niet Deb. Terugkijkend op gezelligheid en daarentegen aangeven dat het niet meer zo gezellig was. Nou ik was er die tijd ook al Moon (ik weet nog goed dat je vertelde dat je die avonden met de gebitten bezig was, en gelijkertijd druk was op de gordonsite) en Carin, het was toen gezellig, maar het is nu alleen nog maar gezelliger geworden. Dus welkom terug.
Hopelijk blijft het gezellig voor jullie! Gr. Sandra

@panamera
??????

Wie heeft gezegd dat het niet gezellig was nu??? Ikke niet
Ik zei een steentje bij te willen dragen.

debbie_83
Sandra

Ach ja Sandra, wij hebben het nu superrr gezellig,, en ik ben nu al meer dan een jaar actief op de site en ik vond het gelijk al gezellig,,maar ja sommige mensen kunnen het ook niet gezellig vinden waar andere het wel gezellig vinden... Maar dat ligt dan aan hun zelf..

debbie_83
monique

JIj schrijft zelf naar mij toe dat het hier niet meer gezellig was en dat je daarom weggebleven bent.. Dus het zijn jou eigen woorden dat je dat hebt gezegt..

@panamera
Internet

Dat is altijd het moeilijke met internet.
Het is altijd moeilijk om precies te verwoorden wat je bedoelt.
Daarom zullen er ook wel dingen fout zijn gegaan.
Dat was toen, dit is nu. Te ingewikkeld allemaal.
Ik begin met een schone lei.
Hoop dat mij die kans gegund wordt.

debbie_83
re

Ik ken je verder niet, maar ik vind het wel appart dat als je het eerst gezellig vond en dan later weer niet,, dan weggaat en nu ineens het hele forum bombadeerd met allerlei topic´s. Dan vraag ik mij af ligt het dan aan jezelf of aan een ander dat jij het niet meer gezellig vond?? En in deze topic ken ik maar 2 mensen en dat is Sandra en Lizet, die heb ik 1x gezien, en Pascal en Carin en jij heb ik hier in dat jaar tijd nog nooit gezien,, en ineens zijn jullie met z'n drieen in 1 topic,, vind ik allemaal wel heeel toevallig.. Maar goed ik ken je verder niet.. Dus misschien heb ik het allemaal wel mis

hutdehooge
........

Gezellig, weer als vanouds.

Ik heb hier al vaker gezetten onder andere namen dus ....... en cootje heb nu al me andere namen gedelete Dus ja kan wel eens iets in het leven gebeuren dat er meer is dan internet en daar dan dagelijks zit.... Dus ja puur toeval dat ik vandaag dach goh laat ik weer een ff lekker het gordon forum lezen en zag dat Carin en Moon er ook waren nou das dan helemaal lekker mee genomen toch nog wat mensen van eerst dus ja is xtra leuk.
Zou leuk zijn als laura nu ook nog ff kom binnen vallen.
Gezellie dus ja laten we het leuk houden en die OUWE (sorry voor de hoofdletters ) KOEIEN (en mijn Koetje is niet zo oud net 7 mnd dus daar heb ik het niet over )))))) sloot halen.
Daar zit niemand denk ik op te wachten!
Lets Have Some Fun Babby! Lets Rock!

Type en spelfouten onder voorbehoud!

michele
welkom

Welkom terug ik moet wel eerlijk zeggen dat me bek ff open viel bij deze topic.
Ik zat toen ook heel veel op het forum en chat.En het is altijd gezellig geweest en nu nog steeds.

@Pascal Laura is hier nog steeds die is nooit weggeweest

hutdehooge
@Michelle.

Hey Michelle,

Hows life there.
Echt waar toender tijd was ze ook een tijd er af laura maar gezelli Leo ook nog hier dan?????????

hutdehooge
@Michele

me ll bleef hangen

Webmaster_Coby
@Pascal

Hoi Pascal,

Laura is nooit weggeweest en Leo is ook nog steeds lid van het forum en zo zijn er nog veel meer die lid zijn

groetjes
Coby

hutdehooge
@iedereen

Nou gezelli wanneer is iedereen online lijk me weer gezelli in de Chat.....
Zat daar nu zonet helemaal alleen snik snik snik

carin
--

Dank je voor je welkom terug Sandra.
Ben het met Pascal eens laat die ouwe koeien voor wat ze zijn.
Debbie dat ik hier nu ook ben is geen toeval ben goeie vriendjes met monique.
Ik heb het even aangekeken en het leek me leuk om ook weer eens mee te doen.
Heb van de week ook al een keer gereageerd op een topic dus nieuwtje was er al af.
Groetjes Carin

Webmaster_Coby
gewoon

nog steeds (na al die jaren) op de zondagavond vanaf 21.00 uur en de woensdagavond vanaf 21.00 uur is erbij gekomen.

debbie_83
re

Kijk daarom is het ook geen toeval,, als jullie vriendjes zijn.. Maar goh wel kijken en niet reageren.. Hahaha..

Maar leuk hoor dat jullie terug zijn...

hutdehooge
....

ja vind het heerlijk om te lezen hier ja zoals ik zoveel op internet doe, maar dat wil niet zeggen dat je gelijk elke dag maar actief hier bezig moet zijn, heb er niet altijd zin in dus ja niemand die dan kan verplichten dat als ik iets lees maar op moet reageren nee alleen wanneer ik zin heb en dat is dus nu.
Maar heerlijk weer een discusie hier op het forum daar is het toch voor.
Dus ja wie weet reageer ik daddelijk weer een jaar niet en lees ik alleen maar mee lekker boeiend!
Waar mensen zich druk om maken zeg met dit weer denk aan je hart get a life.
laat iedereen lekker in zijn waarde en laat die koeien lekker in die sloot leggen.
Dus laten we het lekker gezellig houden ben hier niet om elke keer maar ouwe koeien te horen dat kennen we nu wel.
Nou blij dat ik weer zo hartelijk ontvangen word heb ik gemist.

Mandy
toevallig

Het is idd allemaal heel toevallig maar goed alles heeft een rede en het is een goed idee om met een schone lei te beginnen.
Soms moet je het verleden laten rusten.

In elk geval welkom terug!!!!!!!!!

Groetjes Mandy

Webmaster_Coby
@Pascal

Pascal nu moet ik toch even wat rechtzetten. Niemand heeft het over wat er toen is gebeurd. Niemand haalt ouwe koeien uit de sloot. Er wordt door fans jullie welkom geheten en er wordt een paar vragen gesteldt. Maar ouwe koeien uit de sloot halen, daar heb ik nog niets overgelezen dan alleen dat Monique, Carin en jij dat aanhalen.
Sorry moest het even kwijt.

groetjes
Coby

hutdehooge
..................

Oke de ouwe koeien laten we weg.... Scheelt een hoop ruimte.
Maar dan blijft het toch een feit dat het maar appart blijf dat er in eens mensen weer terug zijn na jaren nou ik ben geen jaren weg geweest maar dat heb ik net al uit gelegt en ga ik weer niet doen.
We zitten hier allemaal voor de gezelligheid en niet en hele topic aan te spenderen dat het zo apart is allemaal en dat het vroeger ook gezellig was bla bla bla bla.
1. Ik heb nooit gezegt dat het hier niet gezellig was ( lees eerdere reactie).
2. Het gaat toch maar om 1 ding hier "Gordon" dus wat maak het allemaal uit, we zitten toch voor hem hier, en om ond ding betreft "Gordon" hier te delen met elkaar! Dus laten we het daar lekker bij houden. Lijk me wat gezelliger.
3. Laten we lekker me een schone lei beginnen kan zo leuk zijn.
4. ?????
5. ?????
6. ?????
7. ?????
8. ?????
9. ?????
10. ja ja dat lukt me nog
11. lang leven de discusies.

debbie_83
oke ben er ook alweer klaar mee

En weet je de vraag is niet alleen aan jou gestelt, en waarom mag dat niet gevraagd worden? En waarom mag er niet gereageerd worden als er
wordt gezegd dat het niet gezellig was? \En dat terwijl het hartstikke gezellig en druk is hier op het forum en in de chatroom. Dus dat is in mijn ogen een beetje de fans hier beledigen dat ze niet gezellig
zijn, pas als er oude bekenden van jou toevallig op dezelfde avond zitten te reageren?
Dus ga nou niet zeggen dat het niet gepland was!En of ik me daar druk om maak dat is aan mij!!

En jij wilt toch discussieren, nou gezellig..
Soms zijn er inderdaad in het leven dingen veel belangrijker!!
En wie de schoen past die trekt hem aan
En weet je als iemand ergens overbegint dan kan je antwoord verwachten en dan moet je het niet ineens gaan afkappen dat er belangrijke dingen in het leven is.

michele
hihi pascal

Die l maakt niet uit want me naam is michèle en dat lukt meer niet.Maar alles gaat hier super en ik hoop ook met jou.
Zielig dat ik las dat je je andere hond in heb moeten slapen maar dat had ik toen al in je blog gezegt.Helaas geen reactie erop terug gekregen maar dat was jou keuze.
Ik hoop dat je veel plezier en loves van je nieuwe doggie krijgt
Jammer dat Moon en Carin mijn welkom niet bedankt hebben!! !!
Ik vraag me af waarom niet? Misschien omdat ze mij en meer fans een asso vonden en dat ook gezgegt hebben ook
op hyves moeten we dan de oude koeien uit de sloot laten liggen lekker makkelijk.
Jammer zijn er heel veel rotte dingen over Coby,Leonie<miran en mij gezegt( de namen die met nu te binnen te binnen schieten maar waren er meer.Daarom snap ik Moon en Carin niet?????
Mensen echt beledigen en dan weer terug komen.Ik kom niet uit een ei en ben blond maar totaal niet dom.
Ik heb het idee dat jullie nu komen irriteren want als jullie eerlijk terug kwamen hadden jullie bepaalde mensenexcuus gemaakt en zeker Coby.
Met vriendelijke groet Michele

michele
re.,

sorry foutje

Moeten julliie excuus maken aan Coby.
Want zei is zeker geen asso

carin
--

Michèle ,
Mag ik ff rechtzetten dat ik nooit op jou of andere gescholden heb via hyves of deze site of wat dan ook.
Ik heb me toen teruggetrokken en het is me nu weer duidelijk waarom.

Daantje_Roman
Iedereen is welkom hoor

Hoi allemaal, ik wil ook wel even reageren, want merk weer spanningen... Als mensen niet mogen meelezen op dit forum en verplicht moeten reageren dan was dit forum wel afgeschermd geweest. Ik reageer ook niet zoveel meer zelf. Maar ik lees wel (bijna) alles omdat ik graag op de hoogte wil blijven van alles wat er speelt. Daar is niets mis mee, toch?

Vind het een beetje gemeen dat sommige mensen hier op het forum komen na een tijd en dat ze ineens de wind van voren krijgen in plaats van een warm welkom. Het forum is van iedereen, voor alle fans!

_laura_
Danielle

Amen!

Ik had het niet mooier kunnen verwoorden.
Wat een gedoe weer om niks.. Gun elkaar gewoon gezelligheid hier op het forum. En inderdaad, soms moet je dingen vergeten om weer door te gaan.

Shadow
welkom terug allemaal.

welkom terug allemaal.
en ik hoop dat iedereen weer is normaal tegen elkaar kan gaan doen.
Dat geld ook voor bij optredens en op het forum wordt er een beetje moe van dat er z'n strijd is onder elkaar.

groetjes Miranda

Wilmaaaaa
Welkom terug

Ik moet zeggen, ik ben nu ongeveer 1 jaar op het forum en reageer ook niet altijd overal op, zit ook niet elke week op de chat, maar ik kijk wel elke dag naar alle nieuwe topics en wat er zich allemaal afspeeld. Wat er toen gebeurd is weet ik niet, het was voor mijn tijd maar ik heb wel door dat het nogal gevoelig ligt bij iedereen. Nou ja, hoe dan ook, ik ken jullie niet maar welkom terug en wie weet spreken we elkaar eens op de chat.

Groetjes Wilma

barbara
re

Ik had eigenlijk niet willen reageren, maar ik doe het toch.

Ik ben het compleet eens met Daniëlle en Laura. Een forum is voor alle fans, die ook hun mening mogen geven. Daar is een forum uiteindelijk voor. Je bent fan van dezelfde persoon, alleen je hoeft toch niet dezelfde mening te delen?

Ik vind het ook leuk om wat oudere mensen terug te zien hier! Ook ik reageer hier niet vaak, maar lees altijd alles.

Het lijkt wel alsof sommige mensen elkaar het licht in de ogen niet gunnen. Erg jammer vind ik dat...

Groetjes Barbara

lovegordon
inderdaad

Ik ben het inderdaad ook eens met Barbara Laura Daan en Miran.
Uiteindelijk is deze site van en voor Gordon.
Laten we het gewoon gezellig houden.
We zijn allemaal fan!

debbie_83
re

Tuurlijk is het de site van en voor Gordon, en het moet dus ook gezelig zijn,, maar het is een forum en je mag je mening geven toch?? Ik vind het vreemd dat ze het eerst niet gezellig vonden, maar dat is mijn mening, maar dat wil niet zeggen dat ze niet welkom zijn hier!! Iedereen is welkom hier.. Dus ook hun!! Maar het lijkt wel alsof sommige hun meningen niet mogen geven.. En wat betreft het verleden, dat heb ik ook niet meegemaakt, maar ik kan me wel voorstellen dat het voor sommige niet meteen koek en ei is!! Maar iedereen mag een mening hebben hier op het forum daar is het forum ook,, we kunnen het niet altijd met elkaar eens zijnj.. Maar iedereen is wel welkom hoor!!!!!
Dus nog een keer welkom terug!!!!

@panamera
Reactie vanuit een smeltend Limburg

Bedankt allemaal.

carin
re

Ook namens mij bedankt allemaal.

Groetjes Carin

hutdehooge
........

@ Michele.

Nou dank je wel wat er allemaal gebeurd is ga ik me eigenlijk niet druk om maken dat is iets tussen jullie allemaal en daar ga ik me niet in mengen, ik ben er in de tijd af gegaan omdat er hier iets gebeurd is wat we ff een plekje moesten geven en internet kon me in die tijd niet echt boeien had andere dingen aan me hoofd.
Dus ja en dat iedereen terug is is niet vaag voor mij kijk zag weer oude bekende en dacht goh leuk laten we weer eens reageren.
En dat Carin en Moon en er weer waren was leuk maar ben hier niet gekomen om elende te zoeken wat ik al eerder aan gaf en als jullie dat denken ja dan moet je dat vooral doen maar daar ga ik niet van wakker leggen zijn belangrijker dingen in de wereld dan om te denken wat iedereen van me denkt.
Maarja we gaan het zien hoe het veder gaat hier!
P.s aan wie moet ik excuus maken volgens mij aan helemaal NIEMAND!

@ Daantje_Roman
Thnx you!
Ik had het niet mooier kunnen verwoorden

@ Laura

Thnx you.
En nog van harte met je Diploma.

@ Shadow.

Thnx you.

@ Wilmaaaa

Thnx you.

@ Barbara.

Thnx you.

@ lovegordon

Thnxs you.

Nou ik ga er weer van tussen ga maar weer eens aan het werk bah bah bah.
En wie weet tot ooit allemaal.
Have fun en geniet van het mooie weer een Godon.
Amen!

Tiny
Welkom

Welcome back allemaal.
Hoop dat het gewoon gezellig blijft zoals het [bijna] altijd is geweest
Laten we genieten van onze Gordon.
groetjes iedereen Tiny.