Schrijver Bericht
s_andra
Agenda: zaterdag 10 juli Rijnweek Rhenen

Ik zie nog niks in de agenda staan, maar op diverse sites en aanplakposters is te lezen dat Gordon een optreden gaat doen op Zaterdag 10 juli tijdens de Rijnweek in Rhenen.
Gr. Sandra

martijn
Re

ja klopt
Hij gaat ook met sinneke de tilburgse kermis openen hoelaat en waarneer weet ik nog niet.
maar dat las ik in het ad.
meschien wordt zijn agenda nog bij gewerkt , en anders komen fans onderling er ook wel achter dus heb je nieuwe events met Gordon zet ze er maar bij haha

by martijn

linny76
re.martijn

toch zou ik daar maar een beeje mee uitkijken hoor,want straks sta je ergens en blijkt het besloten.

@panamera
Kermis

Ik heb ook eens zitten googlen, maar het ziet er niet besloten uit.
Het is de opening van de kermis.
Ach, en anders ga je in de achtbaan enzo. Ook leuk.

Daantje_Roman
Niet besloten

Nee is niet besloten. Het staat op de website van de Tilburgse kermis. Ik denk dat het binnenkort ook wel hier zal verschijnen

Sas
Rhenen

Vorige week stond het ook nog niet op de site van jeroen en rene maar keek net en hun hebben het er nu wel opstaan dus misschien komt het er hier ook nog op te staan. Hoop wel dat Gordon komt, want vorig jaar zou hij ook komen maar toen was ie ziek kreeg ik Lee towers ervoor in de plaats ook leuk maar goed daarna maakte jeroen me avond weer helemaal goed. Maar hoop nu wel op Gordon en Jeroen.

s_andra
Yessss

Yessss het staat vermeld.
Idd vorig jaar was balen, ik stond er ook. Sorry voor Lee, maar ik was gelijk de kermis op toen hij kwam, haha.
Nou gezellig dan, zaterdag a.s..

Shadow
re

Ik denk dat ik ook naar de kermis ga is niet zo ver vanaf hier.
En het is niet te laat kan de kleine ook mee haha.
Kunnen we daarna nog is een keer in de draaimolen whahhaa lol

s_andra
re

Miran, kan de kleine man het ophouden van 22.00u tot 22.30u?? Haha.
Ga ik me jullie in de draaimolen, loll.

Shadow
Re

Ik bedoel die van tilburg san haha die is niet zo laat we gaan zaterdag hier naar de kermis. Ben benieuwd hoe hij het vind. Als dat goed gaat gaan we ook naae tilburg. Rhenen vind ik te laat haha.
Ga je ook naar tilburg??? Dan kunnen we wel samen in de draaimolen haha misschien kunnen jou kids dan ook mee haha