FORUM DISCUSSIE: 6 JULY 2010 00.00 UUR:)
| Schrijver | Bericht |
|---|---|
michele![]() |
6 July 2010 00.00 uur:) Gordon van harte gefeliciteerd met je verjaardag.En nog vele gezonde jaren. |
_laura_![]() |
re Lieve Gordon! Gefeliciteerd met je verjaardag!! Dikke kus, Laura |
pino![]() |
gefeliciteerd Lieve Gordon, Van herte gefeliciteerd. Dikke dikke zoen van ons. Jordy en Marina |
Luc![]() |
Gefeliciteerd! Liefste Gordon heeeel erg gefeliciteerd! Hopelijk plakken we er nog 'ns 42 aan vast! Ga er maar van genieten! xx!Ciao! |
linny76![]() |
lieve gordon, weer een jaartje ouder,en knapper! ik wil je een heel gezellige dag wensen,en heel veel liefde,geluk,en gezondheid voor het nieuwe jaar.liefs linda |
_ilse_![]() |
Happy B-day!! Lieve Gordon, Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Hele fijne dag met je familie vrienden en met Raoul natuurlijk. Liefs en een dikke Michele jij natuurlijk ook gefeliciteerd met je verjaardag!!! Maak er een mooie dag van!! Kussssssssss Ilse. |
s_andra![]() |
Hoeraaaa Gefeliciteerd met je verjaardag!! Maak er een gezellige dag van. Aan het weer zal het zekers niet liggen. Je krijgt wat je verdient zeggen ze toch?? |
Suzanne_de_Kort![]() |
Happy, happy birthday Allerliefste Gordon en lieve Michèle, beiden van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag. Maak er een heerlijke dag van en geniet ervan. Nog vele gezonde en zeer gelukkige jaren erbij. Hopen dat Nederland wint vanavond dan kan de dag al helemaal niet meer stuk. Heel veel liefs en een heel dikke zoen van Suus. (P.s. Naomi ook gefeliciteerd liefje, vandaag ben je 2½ jaar. Ik houd oneindig veel van je. X mama.) |
*claudia*![]() |
Van Harte! Gordon, Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Liefs xxx Claudia |
lovegordon![]() |
Lieve Gordon Van harte gefeliciteerd. Ik wens jou een hele fijne dag met Raoul en iedereen die jou verder lief heeft. Nog vele vele jaren vol liefde, gezondheid en geluk. Heel veel liefs en een warme knuffel xxxNancyxxx |
marja.s![]() |
verjaardag gordon Hoi Lieve Gordon liefs Marja.S |
ilona![]() |
gefeliciteerd lieve Gordon, En jij denkt dat je bijzonder bent omdat je jarig bent? fijne verjaardag!! Kuszzzzzzz |
marloes![]() |
re Lieve Gordon van Harte gefeliciteerd met je 42ste verjaardag! Maak er een leuke dag van met je familie & vrienden!! Liefs, |
@panamera![]() |
Hoera Gefeliciteerd!!!!! Monique |
Tiny![]() |
Proficiat Lieve Gordon Heel Hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag Dikke knuffel Tiny. |
Regi![]() |
Re: Gordon Gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele jaren. Maak er een mooie dag van. Gr |
karin1977![]() |
Hoeraaaaaa Lieve Gordon, Vandaag is de dag, dat je je haren verven mag hihi. Wij vieren het mee hier, en drinken er vanavond een borrel op......cheers!!! Dikke kus en knuffel Karin uut Emmen |
Daantje_Roman![]() |
Gefelicitaaaaaart Lieve Gorrie, Gefeliciteerd met je verjaardag vandaag! Ik hoop dat je mijn kaartje op tijd krijgt. En wat is er nou mooier dan dat Oranje op jouw verjaardag vanavond de finale gaat halen?? Geniet van deze prachtige dag! Ik denk aan je! Dikke kus, |
JongInLelystad![]() |
Gefeliciteerd! Gordon, ook namens alle jongeren in Lelystad van harte gefeliciteerd! Partyyy!!! |
barbara![]() |
re Lieve Gordon, Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Dat je het mag vieren met mensen die je dierbaar zijn. Laat je maar lekker verwennen vandaag, dat heb je verdiend! Een hele fijne dag vandaag! Dikke kus, |
Emiel![]() |
Verjaardag Hartelijk Gefeliciteerd Gordon met je verjaardag, dat je er maar een leuke dag van maakt, wat je uiteraard zal doen! Gr. Emiel |
MariJet![]() |
Heppie bursdee Lieve Gorry, Van harte met je verjaardag en natuurlijk nog vele jaren in goede gezondheid toegewenst. Hoop dat je een fijne dat zult hebben en dat je flink verwend zult worden, in de ruimste zin des woords Knuffel Jet |
Mandy![]() |
Gefeliciflapstaart Lieverd van harte gefeliciflapstaart,ik wens je een geweldige dag en nog heel erg veel jaren erbij,dat we nog maar heel lang van je mogen blijven genieten. Een hele dikke knuffel en kus Mandy |
josje![]() |
... Lieve Gordon & Michele, Van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag! Heel veel liefs, |
carin![]() |
-- Lieve Gordon, Ook namens mij van harte met je verjaardag . Warme groet Carin |
GossipBoy![]() |
gooor Gordon van Harte! |
Sas![]() |
.. Van harte met je b-day en een hele fijne mooie dag en dat je het mag vieren met de mensen om je heen waar je van houd. Dikke kus en knuf Sas |
Zoë 1973![]() |
Gefeliciteerd Lieve Gordon, Gefeliciteerd met je verjaardag. Hopelijk maakt Oranje je verjaardag vandaag nog mooier. Geneit van je dag, samen met Raoul, familie en vrienden. Liefs Zoë |
claudia1![]() |
gefeliciteerd hey allerleukste man van nederland,weer een jaartje ouder he! fijne dag en heel veel kusjesxxxxxxxxxxxx van ons allemaal hier |
debbie_83![]() |
hiep hiep hoera!! Lieve Gordon, Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Maak er een super mooie dag van.. Liefs Debbie |
' Saskia <3![]() |
Happy Birthday Gordon van harte gefeliciteerd met je verjaardag en maak er een geweldige dag van samen met Raoul, vrienden en familie xx Saskia |
cindygordon2![]() |
re super gefeliciteerd en maak er een onwijs leuke verjaardag van hopen dan het nederlands elftal wint dan is maakt het alles nog mooier haha. |
hutdehooge![]() |
Ook .......... Ook namens mij van harte, en dat je maar een leuke dag mag hebben. Ciao. |
lizet superfan![]() |
feesieeeee hoi gordon van harte gefeliciteerd schat met je 42 ste,,, heeeel veeeel gezondheid en een super te gekke topdag voor jou. |
Shadow![]() |
Gefeliciteerd Liever gordon, Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! Ik hoop dat je het kado van mij en debbie mooi vond!!! Mich jij ook van harte gefelicteerd!!!! Groetjes miranda |
Dorientje![]() |
Hiep Hiep Hoera Lieve Gordon van harte gefeliciteerd met je verjaardag. En nog vele gezonde en gelukkige. Maak er een te gekke avond van (de dag is al voorbij, hoop dat die ook gezellig was) Voor nu een dikke kus en hopelijk tot gauw. |
Wilmaaaaa![]() |
Gefeliciteerd Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, maak er wat leuks van vandaag Liefs Wilma |
sharinda![]() |
... Een beetje laat maar was de hele dag aan het werk en had me verslapen dus had haast haast... :-( maar hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag en het is dubbel feest nederland ook nog een in de Finale een betere verjaardag wordt het niet hahah maak er nog een super dag van dikke kus Sharinda |
sandra![]() |
ik was je niet vergeten hoor!!! Hee lieve Goor...ik was je niet vergeten hoor, maar zat voor mijn werk in Duitsland (even nieuwe bruidsjaponnen scoren voor 2011). Beter laat dan nooit zal ik maar zeggen, maar lieverd van harte nog met je verjaardag en ik hoop dat je dag geweldig was!!!???? Ik mag nog even genieten van mijn 41 jaar..jij hebt er weer eentje bij hahaha. Hele dikke knuffel en kus van mij en sorry het kon niet eerder!! Liefs Sandra |