| Schrijver |
Bericht |
Suzanne_de_Kort
 |
Hoe, waar en gaan jullie het WK kijken?
Hoi allemaal,
Vanavond is het zover, je kunt er niet omheen. Nederland tegen Spanje. Gaan jullie kijken en zo ja waar en hoe? Ikzelf gewoon thuis op de bank met een zakje chips en glas fris maar wat doen jullie, ook thuis of bij een evenement? Ik ben best benieuwd. Allemaal heel veel (kijk)plezier en hopen op winst. 'Wir sind die Hollander' (Ik krijg geen umlaut op de 'e' .)
Groetjes, Suus. |
@panamera
 |
Thuis
Wij gaan eerst met de kinderen de sfeer proeven in de stad. Dan scheuren we naar huis om thuis voor de tv te gaan zitten. |
marloes
 |
re
Misschien dat ik hier in het dorp even bij een café/kroeg ga kijken. Anders ook gewoon thuis op de bank met m'n vuvuzela naast me haha |
hutdehooge
 |
...................
Kijk helemaal NIET, zonde van me tijd is aan ons niet besteed en de beste winnen toch. Op naar WK Handtas gooien Paal zitten 100m Naaldhak rennen is denk ik toch meer ons ding Whahahaahahahahaha Maar jullie allemaal veel plezier bij de strijd!
|
gianni
 |
WK finale
ik zit momenteel in Oostenrijk dus ik volg het wk hier op groot scherm met een heleboel nederlanders super gezellig !! oranje hemdje hangt al klaar en straks gaan we er voor , jammer dat goor geen wk nummer heeft dan word het vanavond maar ALWEER EEN GOAL O OWEE O brullen 
dikke zoen Gianni x |
Mandy
 |
WK
Leuke vraag Suus. Tja aangezien wij in een grote stad (ahum) wonen gaan wij naar een groot scherm. We zijn al een paar wedstrijden in de stad gaan kijken en daar is de sfeer zo geweldig dat willen we vanavond niet missen. Tja en ik ben gek en zal het ook altijd blijven dus gaan we in tenue. Holland shirt aan,plastic klompen over mijn schoenen heen gezicht geschminkt,want ik heb gezegt als ze in de finale komen schmink ik het dicht hahahahahahaha. De vlag gaat mee en de gashoorn,dus we gaan ervoor. En dinsdag op naar Amsterdam.
Veel kijk plezier allemaal vandaag.
Groetjes Mandy |
Wilmaaaaa
 |
Re
Bij onze buren. Er hangt een heel groot scherm met beamer, iedereen uit de buurt kijkt hier. We hebben alle wedstrijden hier nog gekeken. Erg gezellig. Iedereen veel plezier vandaag. Groetjes Wilma |
cindygordon2
 |
re
ik zit in spanje! dus zal de finale hier gaan kijken in een nederlandse kroeg !! word vast wel leuk!! |
Thijsje
 |
---
Ik ga met de buurt voetbal kijken, en daarna gelijk richting Hengelo of Enschede voor een mooi feestje!! |
' Saskia <3
 |
WK Finale
Ik kijk de finale gewoon thuis met de familie 
xx |
Tiny
 |
re
Gewoon lekker buiten met een tv en een aantal buren. |
_ilse_
 |
WK
We gaan de kroeg in hier in Losser!!! Vorige wedstrijden in de buurt gekeken, maar wil die gekte niet missen in het dorp bij ons haha...Veel kijk plezier iedereen!!! |
Luc
 |
jammer ):
Jammer,, maar helaas.. we hebben verloren.. maar kom op! tweede plaats is toch ook heeeel mooi??! |