FORUM DISCUSSIE: GORDON TILBURG KERMIS
| Schrijver | Bericht |
|---|---|
ilona![]() |
Gordon Tilburg kermis Morgen staat in de agenda dat Gordon in tilburg komt. Ik heb dit onderste stukje van internet gehaald. AMSTERDAM - John Heitinga is donderdagavond in het huwelijksbootje gestapt met Charlotte-Sophie Zenden. De tortelduifjes beloofden elkaar eeuwige trouw op Ibiza. Op 18 mei trouwden John en Charlotte-Sophie voor de wet. Op het strand, bij zonsondergang, trouwden de voetballer en zijn vriendin. John en Charlotte-Sophie kozen voor het Spaanse eiland omdat ze daar ontdekten in verwachting te zijn. Dochter Jezebel is inmiddels 16 maanden oud. Bij het huwelijksfestijn, dat drie dagen duurt, zijn verschillende bekende Nederlanders aanwezig. Zo pakten Patty Brard, Estelle Gullit en Gordon hun kans het bruidspaar te feliciteren. Ook collega-voetballer Rafael van der Vaart en zijn vrouw Sylvie reisden af naar Ibiza. |
Webmaster_Coby![]() |
reactie Hoi Ilona, Als het niet door zou gaan dan was het al uit de agenda verwijderd. Vriendelijke groet, |
@panamera![]() |
Ilona Ik heb me ook al afgevraagd hoe hij het allemaal doet. |
ilona![]() |
re Ja, ik heb vorige week ook een feestje gehad. |
@panamera![]() |
Kermis Hoe was het in Tilburg? |
Mandy![]() |
het was KEI gezellie in Tilburg!!!!! Dikke kus Mandy |
@panamera![]() |
Mandy Bedankt voor je verslag. |
wendjuh![]() |
topper gordon ik was afgelopen vrijdag ook in tilburg.. wat was ik weer zenuwachtig om hem te zien! en wat doet hij het toch geweldig! had met mijn camera staan filmen.. en hij kwam echt super dichtbij, stond vooraan het podium! dat filmpje kan ik wel 100x per dag bekijken haha! |
@panamera![]() |
Wendjuh Wat leuk dat je dit vertelt op het forum. |