Schrijver Bericht
ilona
Gordon Tilburg kermis

Morgen staat in de agenda dat Gordon in tilburg komt.
Maar op shownieuws en op internet wordt gezegd dat Gordon nu op Ibiza zit,
Dus ik ben heel benieuwd of Gordon morgen wel in Tilburg is???
Nou ik wist het wel als ik in Gordon zijn schoenen zou staan.
Gewoon een paar dagen eraan plakken.
Maar ja, hij kan zijn fans natuurlijk ook niet in hun hempje laten staan.
Op Tilburg Kermis.

Ik heb dit onderste stukje van internet gehaald.

AMSTERDAM - John Heitinga is donderdagavond in het huwelijksbootje gestapt met Charlotte-Sophie Zenden. De tortelduifjes beloofden elkaar eeuwige trouw op Ibiza. Op 18 mei trouwden John en Charlotte-Sophie voor de wet.

Op het strand, bij zonsondergang, trouwden de voetballer en zijn vriendin. John en Charlotte-Sophie kozen voor het Spaanse eiland omdat ze daar ontdekten in verwachting te zijn. Dochter Jezebel is inmiddels 16 maanden oud.

Bij het huwelijksfestijn, dat drie dagen duurt, zijn verschillende bekende Nederlanders aanwezig. Zo pakten Patty Brard, Estelle Gullit en Gordon hun kans het bruidspaar te feliciteren. Ook collega-voetballer Rafael van der Vaart en zijn vrouw Sylvie reisden af naar Ibiza.

Webmaster_Coby
reactie

Hoi Ilona,

Als het niet door zou gaan dan was het al uit de agenda verwijderd.
Heb er nog niets overgehoord.

Vriendelijke groet,
Coby
Webmaster

@panamera
Ilona

Ik heb me ook al afgevraagd hoe hij het allemaal doet.
Ik moet al bij komen als ik een feestje om de hoek heb gehad.

ilona
re

Ja, ik heb vorige week ook een feestje gehad.
En kwam pas om half 6 in de ochtend thuis.
Ik ben nu "vrijdag"nog aan het bijkomen.
"ik heb er de kracht niet mee voor"
Ik neem me petje af voor Gordon.
En Coby, thanks voor de reactie.

@panamera
Kermis

Hoe was het in Tilburg?

Mandy
het was

KEI gezellie in Tilburg!!!!!
We hebben heel erg veel plezier gehad.
We stonden vooraan en Gordon was weer geweldig,natuurlijk zag hij ons en na afloop hebben we hem ook nog even gezien.
Ik heb nog een super dikke knuffel van hem gehad,maar hij moest snel weg dus echt tijd voor een praatje had hij niet en maar goed ook want half Tilburg kwam achter hem aan hahahahaha.
En ik denk dat Tilburg niet echt zijn favoriete stad is want de vorige keer bij de opening van het speelveldje,waar hij optrad in een tent,werdt er na afloop buiten geprobeerd om eieren naar hem te gooien.
Belachelijk en niet nodig heb respect voor de medemens.
Maar hij was superrrrrrrrrrrrrrrrr.
Thanks Gordon.
En natuurlijk ook mijn andere schatten super thanks voor alle gezelligheid;Ruud,Bianca,Debbie,Miranda,Pascal en de kleine Jaydan het was kei leuk!!!!!!!!!!

Dikke kus Mandy

@panamera
Mandy

Bedankt voor je verslag.
Hartstikke leuk.
Ik had ergens gelezen dat hij weer direkt terug vloog naar Ibiza? Zal toch niet, echt gekkenwerk dan.

wendjuh
topper gordon

ik was afgelopen vrijdag ook in tilburg.. wat was ik weer zenuwachtig om hem te zien! en wat doet hij het toch geweldig! had met mijn camera staan filmen.. en hij kwam echt super dichtbij, stond vooraan het podium! dat filmpje kan ik wel 100x per dag bekijken haha!

@panamera
Wendjuh

Wat leuk dat je dit vertelt op het forum.
Ik zou jouw filmpje ook wel willen zien, misschien kun je het naar de site sturen?