Schrijver Bericht
@panamera
Hart in aktie

Ik heb net het nieuws gelezen over Tody.
Triest om te lezen dat ze de strijd heeft moeten opgeven, maar ik vind het ook geweldig om te lezen dat Gordon haar nog zoveel energie heeft gegeven.

Suzanne_de_Kort
Veel sterkte.

Heel veel sterkte voor de familie, vrienden en naasten en Gordon, heel veel sterkte dinsdag.

Suzanne

Tiny
re

Gordon heel veel sterkte dinsdag.
Vind het geweldig wat je voor deze vrouw hebt gedaan.
Je bent gewoon een lieverd.

lizet superfan
tody

ach wat erg ik wens de familie en vrienden veel sterkte met dit grote verlies.
gordon voor jou ook heel veel sterkte dinsdag.
groet lizet.

barbara
re

Prachtig om te lezen dat Gordon heeft bijgedragen aan een langer leven voor Tody. Wat fantastisch dat iemand dat kan bereiken. Ik vind het ook een heel mooi gebaar dat je naar de begrafenis gaat Gordon. Dat zal zeker niet makkelijk zijn, maar wat zullen de nabestaanden dat "mooi" vinden.

Ik wens je enorm veel sterkte voor morgen.
Je bent echt een man met een hart van goud!

Heel veel liefs,
Barbara

hutdehooge
Wow...

Wat een super gebaar dat die de uitvaart bij gaat wonen.
Neem ik weer me petje voor af.

michele
re.

Wat een heftig bericht.Maar super dat Gordon haar nog zoveel kracht heeft gegeven om het langer vol te houden.
Ik wens de familie van Tody heel veel sterkte en kracht toe.
En super respect dat Gordon de plechtigheid dinsdag bijwoont.
Iedereen die betrokken is bij Tody veel sterkte,kracht en liefs gewenst.

josje
...

Bij deze wil ik ook de familie en vrienden van Tody heel veel sterkte wensen.
Gordon, top dat je ook naar de uitvaart gaat!

Liefs,
Josje

linny76
toby

voor wat ik zag in hart in aktie, deze bijzonder sterke,en mooie vrouw,heeft haar strijd gestreden.in herinnering zal zei blijven bestaan..altijd.ik wil iedereen,familie en vrienden,kennisen heel veel sterkte wensen ,met dit grote verlies liefs linda

Mandy
gecondoleerd

Voor alle familie en iedereen om Tody heen wil ik zeggen heel erg veel sterkte,jullie blijven een mooi mens in jullie hart mee dragen.
Fijn dat het optreden van Gordon haar nog zoveel energie heeft gegeven,maar nu is het kaarsje uit.
Tody Rust zacht,en weet je ik denk dat je boven ook wel naar de muziek van je kanjer kunt luisteren.

Gordon sterkte vandaag lieverd,je bent een kanjer.

Liefs Mandy

carin
--

Wat mooi wat je Tody hebt gegeven .
Dat je er vandaag was zal voor de familie ook weer heel bijzonder zijn geweest .
Je bent een mooi mens.
Warme groet Carin

_ilse_
Re...

Familie, gecondoleerd met het verliies van Toby!! Fijn om te horen dat ze nog zoveel steun had aan Gordon. Wat is fan zijn toch mooi eigelijk.
Sterkte de komende tijd...

_ilse_
Stom

Sorry voor het verkeerd spellen van Tody's naam.....

marloes
re

ik heb de uitzending niet gezien maar zal super mooi geweest zijn.
Ook ik wens de familie van tody heel veel sterkte toe de komende tijd.
Gordon wat mooi dat jij tody nog kracht hebt kunnen geven! Heel veel succes op de uitvaart.

Liefs,,

Zoë 1973
gecondoleerd

Wat een triest bericht, te lezen dat Tody is overleden.

Heb de uitzending toen gezien en dacht: wat is Gordon toch een tof iemand om Tody nog een mooie dag te bezorgen. En dat Tody nog energie heeft gekregen daardoor.

Helaas heeft ze de strijd moeten opgeven. Hopelijk is ze gelukkig waar ze nu is en kijkt ze op ons neer.

Lieve nabestaanden, sterkte met dit verlies en Gordon, ik krijg steeds meer respect voor je.

Lieve groeten Zoë

Zoë 1973
Gordon helaas niet bij begrafenis

Zoals ik op site van Shownieuws heb gelezen, was Gordon vandaag helaas niet bij de begrafenis omdat hij een zware longontsteking heeft en bedrust moet houden.

Maar ik denk dat de familie dit zal begrijpen en dat ze weten dat Gordon aan ze denkt.

Zoë

michele
re.

Kl...e dat je nu een longontstekking heb.
Althans werd op shownieuws gezegt.Ze zeiden dat je met 5 dagen rust weer bent opgeknapt gelukkig maar.
Neem aan dat het geen zware longonstelling is want dan ben je er langer zoet mee.
Sterkte Gordon en rust een keer goed uit XXX

Nance
Mijn lieve mama ...Tody...

Lieve Gordon en lieve allemaal,

Heel erg bedankt voor alle lieve reacties die ik net gelezen heb.
Gordon,je bent een topper!!
Ze heeft zoveel aan je gehad in haar laatste maanden dat ze ziek was en ik heb heel veel respect voor jou dat je zo begaan met haar was en zo oprecht met haar meegeleefd hebt....ik heb er bijna geen woorden voor.
Het telefoongesprek met jou vlak voor haar dood vond ze ook zo fijn. Na afloop van het gesprek heeft ze het er nog uren over gehad dat jij haar gebeld had terwijl je op Ibiza was en nog aan haar dacht.

Ik wil je ook heel erg bedanken voor je mooie stuk met bloemen die je vriend op de dag van de begravenis op de begraafplaats zelf nog even kwam brengen...ik stond echt helemaal te trillen en vond het zo'n mooi gebaar dat je ondanks dat je zo ziek bent daar aan gedacht hebt.
Je vriend heeft ook nog een praatje met me gemaakt en gezegd hoe erg je het vind dat je niet kon komen maar lieve Gordon ik weet zeker dat je aan haar gedacht hebt en dat is meer dan ze had gehoopt!!

Ik heb heel veel bewondering voor je,niet alleen als artiest maar ook als mens..je bent zo'n mooi mens met een geweldig karakter!!
Vanaf je eerste singel ...kon ik maar even bij je zijn...ben ik al fan van je en daarmee heb ik mijn moeder aangestoken en zijn we samen je grootste fans...ook al is mijn moeder er niet meer,weet dat ze van boven af nog altijd je grootste fan zal zijn.

Lieve Gordon,
Ik ben dankbaar dat wij jou mochten ontmoeten en je hebben leren kennen..heel veel sterkte en beterschap met je ziekte en rust lekker uit maar laat je koppie niet hangen!!

Dikke kus Nance (de dochter van Tody)

@panamera
Nance

Wooow, zo mooi...
Lief van je!!!

Mandy
Nance

Met kippevel en tranen in mijn ogen heb ik je berichtje net zitten lezen.

Wat ontzettend fijn dat jullie zoveel steun van Gordon hebben gehad.
Ik weet wat het is om je moeder te verliezen en wil jou en alle andere familieleden en mensen om je moeder heen heel erg veel sterkte wensen om met dit verlies om te kunnen gaan.
Het kost je heel veel kracht en energie en dat wil ik je dan bij deze ook wensen.

Liefs Mandy