FORUM DISCUSSIE: HART IN AKTIE
| Schrijver | Bericht |
|---|---|
@panamera![]() |
Hart in aktie Ik heb net het nieuws gelezen over Tody. |
Suzanne_de_Kort![]() |
Veel sterkte. Heel veel sterkte voor de familie, vrienden en naasten en Gordon, heel veel sterkte dinsdag. Suzanne |
Tiny![]() |
re Gordon heel veel sterkte dinsdag. |
lizet superfan![]() |
tody ach wat erg ik wens de familie en vrienden veel sterkte met dit grote verlies. |
barbara![]() |
re Prachtig om te lezen dat Gordon heeft bijgedragen aan een langer leven voor Tody. Wat fantastisch dat iemand dat kan bereiken. Ik vind het ook een heel mooi gebaar dat je naar de begrafenis gaat Gordon. Dat zal zeker niet makkelijk zijn, maar wat zullen de nabestaanden dat "mooi" vinden. Ik wens je enorm veel sterkte voor morgen. Heel veel liefs, |
hutdehooge![]() |
Wow... Wat een super gebaar dat die de uitvaart bij gaat wonen. |
michele![]() |
re. Wat een heftig bericht.Maar super dat Gordon haar nog zoveel kracht heeft gegeven om het langer vol te houden. |
josje![]() |
... Bij deze wil ik ook de familie en vrienden van Tody heel veel sterkte wensen. Liefs, |
linny76![]() |
toby voor wat ik zag in hart in aktie, deze bijzonder sterke,en mooie vrouw,heeft haar strijd gestreden.in herinnering zal zei blijven bestaan..altijd.ik wil iedereen,familie en vrienden,kennisen heel veel sterkte wensen ,met dit grote verlies liefs linda |
Mandy![]() |
gecondoleerd Voor alle familie en iedereen om Tody heen wil ik zeggen heel erg veel sterkte,jullie blijven een mooi mens in jullie hart mee dragen. Gordon sterkte vandaag lieverd,je bent een kanjer. Liefs Mandy |
carin![]() |
-- Wat mooi wat je Tody hebt gegeven . |
_ilse_![]() |
Re... Familie, gecondoleerd met het verliies van Toby!! Fijn om te horen dat ze nog zoveel steun had aan Gordon. Wat is fan zijn toch mooi eigelijk. |
_ilse_![]() |
Stom Sorry voor het verkeerd spellen van Tody's naam..... |
marloes![]() |
re ik heb de uitzending niet gezien maar zal super mooi geweest zijn. Liefs,, |
Zoë 1973![]() |
gecondoleerd Wat een triest bericht, te lezen dat Tody is overleden. Heb de uitzending toen gezien en dacht: wat is Gordon toch een tof iemand om Tody nog een mooie dag te bezorgen. En dat Tody nog energie heeft gekregen daardoor. Helaas heeft ze de strijd moeten opgeven. Hopelijk is ze gelukkig waar ze nu is en kijkt ze op ons neer. Lieve nabestaanden, sterkte met dit verlies en Gordon, ik krijg steeds meer respect voor je. Lieve groeten Zoë |
Zoë 1973![]() |
Gordon helaas niet bij begrafenis Zoals ik op site van Shownieuws heb gelezen, was Gordon vandaag helaas niet bij de begrafenis omdat hij een zware longontsteking heeft en bedrust moet houden. Maar ik denk dat de familie dit zal begrijpen en dat ze weten dat Gordon aan ze denkt. Zoë |
michele![]() |
re. Kl...e dat je nu een longontstekking heb. |
Nance![]() |
Mijn lieve mama ...Tody... Lieve Gordon en lieve allemaal, Heel erg bedankt voor alle lieve reacties die ik net gelezen heb. Ik wil je ook heel erg bedanken voor je mooie stuk met bloemen die je vriend op de dag van de begravenis op de begraafplaats zelf nog even kwam brengen...ik stond echt helemaal te trillen en vond het zo'n mooi gebaar dat je ondanks dat je zo ziek bent daar aan gedacht hebt. Ik heb heel veel bewondering voor je,niet alleen als artiest maar ook als mens..je bent zo'n mooi mens met een geweldig karakter!! Lieve Gordon, Dikke kus Nance (de dochter van Tody) |
@panamera![]() |
Nance Wooow, zo mooi... |
Mandy![]() |
Nance Met kippevel en tranen in mijn ogen heb ik je berichtje net zitten lezen. Wat ontzettend fijn dat jullie zoveel steun van Gordon hebben gehad. Liefs Mandy |