Schrijver Bericht
Suzanne_de_Kort
Beterschap

Lieve Gordon,

Heel veel sterkte en beterschap toegewenst. Doe het rustig aan en ik hoop dat je je snel beter voelt.

Tip! Zet een cd van Gordon op . Wij voelen ons (althans ik mag alleen voor mezelf spreken, daar niet van) daardoor meestal gelijk een stuk beter. Heerlijk die muziek, heerlijk die stem en dat gevoel wat hij erin legt. Geloof me, het helpt

Dikke kus van Suus.

(P.s. Ik had het eerst in de vorige topic erbij willen zetten alleen kan dat misschien verkeerd overkomen, vandaar een nieuwe.)

linny76
lieverd!!

ik hoop dat je heel snel weer hersteld,en goed je rust nemen he!!liefs linda

lizet superfan
lieve gordon

hallo gordon hoor dat je een longontsteking hebt dat is niet zo fijn ik wens jou heel veel beterschap en rust goed uit want dat is heel belangerijk.
wat zielig toch dat jij steeds weer wat hebt ikzelf zit op het moment ook in de lappenmand problemen met hart dat vaak overslaat een heel rotgevoel geeft dat moet goed rusten en heb al wat onderzoeken gehad nu maar afwachten.
nou voor jou in ieder geval veel beterschap groetjes en xxx lizet.

Tiny
re

Hallo lieverd

Hoorde dat je weer ziek bent
wens je heel veel beterschap en hoop dat je er weer snel boven op bent.
Laat je maar lekker verwennen.

Knuffel Tiny.

wendjuh
lieve gordon

ik lees hier dat je ziek bent! ik hoop dat je heel snel je eigen weer goed voelt! ik denk aan je! dikke kus wendy

_ilse_
Re

Ook van mij heel veel beterschap! Goed uitzieken iig!
Kusssssss

jannie
beterschap

hallo Gordon
wij hebben in je progamma gillend naar gezeten bij het gardameer waar we een geweldige dag met je hebben gehad
hoorde dat het slecht gaat met je gezondheid wij wensen je heel veel sterkte en natuurlijk beterschap.We zagen holland got talent vanavond wij zeiden al dit is wel heel confronterend voor je iemand met reuma die in een rolstoel terecht komt jouw grote angst was echt emotioneel en over echte liefde gesproken heel mooi en onroerend .Nou we denken aan je en snel weer op de been

groetjes Jannie en fam.

@panamera
Gelukkig

Ik vond de berichtgeving van SBS best zorgwekkend.
Maar gelukkig is Gordon aan de beterende hand.
Super dat iemand de moeite neemt om op deze site even precies te zeggen hoe het zit.

Mandy
Lieverd

Van harte beterschap en doe het rustig aan.
Zorg dat je helemaal beter bent voor je weer aan het werk gaat,onderschat het niet.
Kop op Hou je taai

Liefs Mandy

hutdehooge
Ik...........

Ik schrok gisteren ook ff toen ze het er over hadden alleen ik kon het niet afkijken dus heb de helft gemist.
Maar goed ook achteraf want blijk dus weer onzin te zijn.
Maar in iedere geval BETERSCHAP en hou je taai.