| Schrijver |
Bericht |
karin1977
 |
Gordon`s beslissing in HGT
Lieve schat,
zomaar even een complimentje voor jou. Wat heb jij een lef laten zien, door gisteravond die twee kinderen door te laten gaan!!!! Ik zou er ook geen keuze in kunnen maken, en vondt het ook niet fair dat jij het definitieve besluit moest nemen.
Petje af hoor, je bent een man met ballen (hahaha) Grote mond, maar oh zo`n klein hartje........ik hou ervan...haha Ga zo door, wij zijn TROTS op onze kanjer!!!!!
Even een mega grote digitale knuffel voor jou, vanuit het verre Drenthe hihi. Xx Karin |
michele
 |
re
Karin ik ben het helemaal met je eens.Ik zal ook niet kunnen kiezen tussen die 2 kleintjes.Ze zijn alle 2 heel aandoenelijk. Betere keus had Gordon niet kunnen maken. Liefs uit het zonnige Zoetermeer. |
pino
 |
Gelijk
Beste Karin,
Wat een goed bericht van je. Inderdaad Gordon het was de enige en juiste beslissing. Petje af!
Alle credits voor jou. Liefs Marina. |
lizet superfan
 |
hgt
jaa helemaal mee eens dit was zo moeilijk ik vondt ze ook zo leuk allebei,, is beter zo een topkeuze gordon geweldig. ja en toen die tranen kwamen bij kim wat zielig,,ik had het ook niet gekund om een keuze te doen tegen die schatjes. groetjes lizet. |
Suzanne_de_Kort
 |
traantje van trots...
Hoi engel,
Je hebt duidelijk je hart op de juiste plek. Mijn hart brak toen ik die snoetjes van die kinderen zag. Ook ik vond het de (enige) juiste beslissing. Een traantje van trots in mijn ogen.
Heel veel liefs van Suus. |
carin
 |
--
Ik heb gister ook gekeken. Wat een blunder van Robbert en wat heb die je goed opgelost. Mijn complimenten. |
_ilse_
 |
re
Ik zou ook het zelfde hebben gedaan, die kleine kindjes aaaah allebei aan het huilen. Top!
Kussss |
baloe
 |
re
Ik dacht ook gelijk ja en wat nu. Gordon heeft de juiste beslissing genomen. Ik zat zelf ook met tranen in mijn ogen. Super gedaan hoor Gordon. |
@panamera
 |
Robert
Ik heb op aandringen van Carin toch nog even naar de uitslag gekeken. Nou, ik had al geen vertrouwen in Robert, maar dit slaat alles. Super van Gordon. |