| Schrijver |
Bericht |
Tiny
 |
CD Toppers 2010
Lees net in de folder van Blokker dat de CD van de Toppers 2010 vanaf vrijdag 20 augustus te koop is. Ben er natuurlijk meteen vrijmorgen. |
lizet superfan
 |
cd toppers
ja ik ook moet ik hebben groet lizet. |
michele
 |
re.
Ik zag het ook en hij is bij Blokker veel goedkoper dan bij Bol. Vrijdag sta ik dus ook bij de Blokker. |
barbara
 |
re
Bedenk wel dat de cd van de Blokker "Het beste van de toppers 2010" heet. En daarbij staat: "Exclusieve editie alleen verkrijgbaar bij Blokker".
Ik vraag me dus af of dit de dubbel cd is die bij Bol.com wordt aangeboden.. |
Regi
 |
Re:
Is dit een best van.... Cd van alle toppers concerten 2005t/m 2010 Gr Regi |
barbara
 |
re
Nee Regi, naar mijn idee is het een best of cd van het concert van 2010.. Dat wil zeggen dat niet het hele concert op cd staat, zoals wel bij Bol.com
Dat maak ik op uit de tekst in de folder.. Zeker weten doe ik het niet... |
baloe
 |
CD
Ik heb een vriendin die werkt bij Blokker. Ik zal het eens navragen. Ik had zelf ook mijn twijfels. Word vervolgd. |
baloe
 |
gevraagd
Ik heb het even nagevraagd maar ze komen pas vrijdag binnen bij Blokker dus ze wist het ook niet zeker of het de hele CD is. |
gianni
 |
cd toppers
Heb net eens even op de site van bol gekeken en daarna op die van blokker en daarop zie je dat de afbeelding verschilt op die van bol staat : 2cd het complete concert ! en op die van blokker staat niets dus ik denk dat dat een compilatie word bij blokker xx |
Wilmaaaaa
 |
Re
Hoi allemaal, ik ben net terug van vakantie en ben alle berichten weer even aan het doorlezen, je moet wel bijblijven natuurlijk, ik werk zelf bij Blokker en zal wel even kijken welke nummers er allemaal op staan. Groetjes Wilma |
lizet superfan
 |
cd
hallo ik denk dat wij allemaal even goed moeten kijken welke liedjes erop staan dus is het bij blokker het hele concert dan is het okay . anders bestel ik hem liever bij de bolle daar kost hij maar 14,95 van het hele concert dus vrijdag even goed opletten groetjes lizet. |
Wilmaaaaa
 |
Cd
Ik ben ook nog niet veel verder gekomen vandaag, de cd is nog niet binnen en wordt waarschijnlijk donderdag per koerier gestuurd. Zoals ik het lees in onze interne berichten wordt het een compilatie en is het geen dubbel cd. Als de cd donderdag wel binnen komt, geef ik de nummers die erop staan nog door, anders wordt het toch vrijdag zelf bij de Blokker kijken. |
baloe
 |
CD
Ik hoor net van mijn vriendin die bij Blokker werkt dat het een CD is met hoogtepunten dus niet het hele concert. Volgens mijn was het hele concert een hoogtepunt haha. Dus met z'n alle naar die Bolle. |
jorpool
 |
TIC10
Ik heb de CD!!!!!! 
ze hadden hem al bij FreeRecordShop Hij is geweldig.. alles staat erop!! |
baloe
 |
CD
Had ik dat geweten. Ik was vanochtend in een winkelcentrum waar die ook zit. Maar ik dacht ik hoef toch niet te kijken. |
Shadow
 |
cd
Ik heb hem ook al binnen. En hij staat al op!! Zelfs mijn 4 maanden oude zoontje vind het geweldig hij ligt steeds te lachen haha. De cd is echt Toppie!!! |
Tiny
 |
CD
Hier ook net binnen Staat nu op voor de hele straat haha. Weer even terug in de arena. |
diroz
 |
CD
Ik heb hem ook net besteld bij frs, krijg hem morgen binnen... heb er zin in! |
Emiel
 |
Super
Wat een goeie cd is het weer geworden, vooral i will always love you/my all is mooi! Super! |
lizet superfan
 |
cd
ik heb hem al helemaal geluisterd en wat een lekkere liedjes weer verschillende kippevelmomenten echt te gek. kan niet wachten tot ik de dvd heb die heb ik gelijk besteld met de cd bij de bolle maar de dvd komt pas 3 sept uit dus nog even doorbijten en dan weer genieten heerlijk groetjes lizet. |
baloe
 |
CD
Ik heb hem ook. Heerlijk genieten weer. Hij is nu al grijs gedraaid. |
michele
 |
re.
Ik heb hem ook en had het eerder al gemeld maar zie het niet meer staan Maar wij hebben heerlijk zaterdag genoten van de cd. En hij is ondertussen ook al grijs gedraaid. |
denise15
 |
leuk
de nieuwe toppers cd is --- G-E-W-E-L-D-i-G ik heb hem ook !!!!'
gr.denise |
Ingetje
 |
dubbel, dubbel cd... help!!
Hallo allemaal,
Door een stomme idiote zet van één van de internet winkels heb ik de cd van Toppers in concert 2010 nu dubbel... Heeft er soms iemand interesse om deze over te nemen? Hij is nog niet uit de verpakking gehaald...
Groetjes Inge |