Schrijver Bericht
@panamera
Los Angeles, The Voices

Wauw, Gordon presenteert volgende week zijn nieuwe groep.
Ben heel benieuwd, klinkt spannend.

Zoë 1973
optreden nieuwe groep Gordon

AMSTERDAM - Gordon lanceert volgende week zijn nieuwe mannengroep: Los Angeles, The Voices op de Uitmarkt in Amsterdam. De zanger toont dan het resultaat van zijn maandenlange, geheime voorbereidingen.

De band bestaat naast Gordon uit Richy Brown (X Factor), Peter William Strykes, Roy van den Akker en Remko Harms (Op Zoek Naar Joseph).

Op het hoofdpodium aan het Museumplein zullen ze, op zondag 29 augustus om 21.00 uur hun voornamelijk Nederlandse repertoire laten horen. Ook zal de groep nummers in het Engels, Frans en Spaans zingen.

“Het is een onwerkelijk goed project geworden waar zoveel bezieling in zit dat ik denk dat mensen hier echt door geraakt worden. Deze samenwerking is een droom is voor elke muzikant,” aldus een razend enthousiaste Gordon. "Het wordt groots. Denk Il Divo meets Marco Borsato."

Het eerste optreden op televisie is tijdens de finale van de populaire talentenjacht Holland's Got Talent met de single Ware Liefde. Op 1 november volgt het debuutalbum.

Gordon ging al in april van dit jaar op zoek naar drie muzikale mannen om zijn band mee te vormen. De audities vonden in mei plaats bij de zanger thuis in Blaricum.

carin
re

Ben zeer benieuwd en wil je alvast veel succes toewensen.

@panamera
Radio 538

Vanmorgen was Gordon op de radio. Hij heeft daar verteld over zijn nieuwe groep.
Je kunt het terug luisteren.

carin
re

Ik heb het ook gehoord en moest weer zo lachen.
Wat een heerlijke humor en enthousiasme heeft Gordon toch.

diroz
gordon

Het is mij nog steeds niet duidelijk of gordon zelf ook aan die band mee gaat doen... Weet iemand dat?

carin
re

Je kan op 538 het fragment terugluisteren daarin verteld Gordon dat hij zelf ook meezingt
Groetjes Carin

@panamera
Diroz

Zoals ik het begrepen heb, was het eigenlijk de bedoeling dat het een solo album werd met die mannen als achtergrond.
Maar het ging zo leuk samen dat ze nu een album als groep maken.
Correct me if I'm wrong.

martijn
wauw

Het is echt klasse die gordon.
Dit is weer stijlvol en zijn stijl.
Maar het album komt 1 november.
Is het mogelijk dat ware liefde eerder op single uit komt of dat helaas niet.
ik mis het zo dat bijna niemand single,s uit brengt vond het altijd leuk voor je collectie en gewoon speciaal naar het dorp om effe de nieuwe single te halen.
Maar dat maakt niet uit er is alweer iets moois op komst en de nieuwe toppers cd natuurlijk
Gordon sucses
By Martijn

@panamera
Martijn

Ik ken dat gevoel wat jij bedoelt.
Ik vond het vroeger altijd geweldig om de maxi-singel te kopen.
Nu is het zo erg dat ik niet eens meer een cd-speler in huis heb.

Luc
re

Ik ben echt suuper benieuwd!!! Maar blijft gordon ook gewoon nog solo zingen?

Zoë 1973
ze waren vanavond ook bij Boulevard

met een fotoshoot ... was echt te leuk !!

Hoop echt dat het wat wordt.

groetjes Zoë

Daantje_Roman
Hee, wat is dit?! Wat leuk!

Kom ik net terug van vakantie, check ik de site en zie ik dat Gordon stiekem in mijn vakantie is begonnen met een geweldig nieuw project: een mannengroep. Wat ontzettend leuk, ik ben heel benieuwd ernaar!! Vanavond maar eens wat gemiste uitzendingen terugkijken.

Luc
single

de single komt volgende week vrijdag al ikweet niet hoe het met jullie zit! maar ik ga na school meteen naar de stad!

martijn
vraagje

Komt die nu op cd en zo jaar waar kun je die single kopen?
ik kan nergens meer een bak zien staan met single,s normaal stond er 1 bij van leest of freerecordshop op de balie.
als die er is ga ik er alles aan doen om hem in me collectie te krijgen haha

martijn
oeps

jaar is natuurlijk ja maar kon niet meer wijzigen sorry

baloe
overal

Er staat in het berichtje van NIEUWS overal verkrijgbaar.
Misschien gewoon even vragen bij de kassa.

Zoë 1973
LA , the voices op facebook

er is ook een facebook acoount aangemaakt op de site.

kunnen we alles volgen over de mannen

groet Zoë
hopelijk mag ik dit melden

@panamera
sneakpreview

Ik heb het stukje geluisterd, klinkt veelbelovend.
Ik ben heel benieuwd hoe jullie het op het podium doen.
Dat wordt vrijdag dus naar hgt kijken.

martijn
vraagje

ik ben dus gister meteen naar het dorp gegaan om hem te kopen maar bij geen 1 hadden ze er van gehoord.
nou is mijn vraag is hij wel op cd single of helaas alleen maar te downloaden??
als iemand hem heeft vertel me dan waar hij hem gekocht heeft.
alvast bedankt iedereen

Zoë 1973
downloaden

via telegraaf en Itunes is de single te downloaden.

Op facebook staan reacties op het optreden van gisteren bij HGT.

groet Zoë

michele
Martijn

Ik heb ook me gek gezocht en gebeld.Zelfs Musicstore die veel singles verkoopt heeft hem tot nu toe niet.

barbara
re

Ze staan inmiddels op nummer 4 in de download top 100 van Itunes!

Super heren! Ben trots op jullie! Vooral op jouw Gordon. Wat vind ik het mooi om je zo te zien stralen! Ik word er gewoon helemaal blij van als ik je zie op tv...

Dikke kus,
Barbara

Suzanne_de_Kort
Wat goed!!!

Wat goed! Nederland is het dus met ons eens. Terecht! Kom op mensen, op naar de nummer 1 positie, hij heeft / zij hebben het zo verdiend.

@ Barbara:
Ik ben het helemaal met je eens, datzelfde heb ik ook .

Groetjes,
Suus.

Ik vond gisteren het compliment van Carlo aan Gordon over Gordon als jurylid ontzettend lief. Ik was erdoor vertederd.

Amarijn
downloaden!

Ze staan nu zelfs al op 3!

Als 't downloaden via iTunes niet lukt, misschien heb je dan iets aan de tutorial op Hyves!
(weet niet of ik dit hier mag zetten...)

[hier stond een webadres]

baloe
re

Ik vind het ook een geweldig nummer.
En ja het straalt gewoon van de TV af als jullie een optreden doen.
Je kunt wel zien dat Gordon lekker in zijn vel zit en helemaal happy is met LATV.
Op naar nummer 1.

_Patz_
RE: LATV

Heb het gedownload, wat een enorm catchy nummer! Sjalali sjalala sjalali sjalala het gaat niet uit mijn kop...

ron1

vind het nummer geweldig
maar kan de singele nergens krijgen,iemand een idee waar dat wel zou kunnen?????

michele
Hoi Ron

Ik heb alle winkels hier afgelopen en vele gebeld.
Maar helaas nergens hebben ze hem.En ik wil hem zo graag hebben.Mocht ik er nog achterkomen waar ze hem hebben laat ik het je weten.

Liefs Michèle

Mandy
download

Ik heb de singel ook gedownload,SUPERRRRRRRRRRRRR,ow wat een geweldig nummer,kan er geen genoeg van krijgen.
Maar.....als je de singel hebt gedownload kun je hem toch branden????
Ik heb hem inmiddels op een cd gezet,nog andere nummers erbij en walla gaafffffffffffffffff.
Ik ben benieuwd wanneer de eerste bekeuring op de deurmat valt want ik moet eerlijk zeggen,dat nummer staat steeds op repeat en mijn rechtervoet gaat steeds meer naar beneden als dat nummer speelt.
De auto vliegt over de weg met ikke achter het stuur die als een gek aan het mee zingen is hahahahahaha.
Daar wordt een mens vrolijk van.

ECHT een heeeeeeeeeeerlijk nummer dat moet een NR:1 worden dat kan niet anders.

Liefs Mandy

Zoë 1973
clipopname vanavond bij late shownieuws

vanavond was de clipopname te zien bij de late shownieuws.

groet Zoë

linny76
gefeliciteerd

gefeliciteerd met jullie plaatsje in de top 40!!

eppie
Super

Ik doe hier normaal nooit aan mee maar ik moest nu echt even reageren.
ik wil uit de grond van mijn hart zegen dat ik dit project van Gorden super vindt.
En het nieuwe nummer is echt TOP.
Gordon wat anderen ook zegen ga alsjeblieft door want dit is echt te gek.

Met vriendelijke groeten,

ron1
oooohhhh

verdorie heb de singele nog niet,en wil hem zo graag hebben heeft iemand hem al????