FORUM DISCUSSIE: LOS ANGELES, THE VOICES
| Schrijver | Bericht |
|---|---|
@panamera![]() |
Los Angeles, The Voices Wauw, Gordon presenteert volgende week zijn nieuwe groep. |
Zoë 1973![]() |
optreden nieuwe groep Gordon AMSTERDAM - Gordon lanceert volgende week zijn nieuwe mannengroep: Los Angeles, The Voices op de Uitmarkt in Amsterdam. De zanger toont dan het resultaat van zijn maandenlange, geheime voorbereidingen. De band bestaat naast Gordon uit Richy Brown (X Factor), Peter William Strykes, Roy van den Akker en Remko Harms (Op Zoek Naar Joseph). Op het hoofdpodium aan het Museumplein zullen ze, op zondag 29 augustus om 21.00 uur hun voornamelijk Nederlandse repertoire laten horen. Ook zal de groep nummers in het Engels, Frans en Spaans zingen. “Het is een onwerkelijk goed project geworden waar zoveel bezieling in zit dat ik denk dat mensen hier echt door geraakt worden. Deze samenwerking is een droom is voor elke muzikant,” aldus een razend enthousiaste Gordon. "Het wordt groots. Denk Il Divo meets Marco Borsato." Het eerste optreden op televisie is tijdens de finale van de populaire talentenjacht Holland's Got Talent met de single Ware Liefde. Op 1 november volgt het debuutalbum. Gordon ging al in april van dit jaar op zoek naar drie muzikale mannen om zijn band mee te vormen. De audities vonden in mei plaats bij de zanger thuis in Blaricum. |
carin![]() |
re Ben zeer benieuwd en wil je alvast veel succes toewensen. |
@panamera![]() |
Radio 538 Vanmorgen was Gordon op de radio. Hij heeft daar verteld over zijn nieuwe groep. |
carin![]() |
re Ik heb het ook gehoord en moest weer zo lachen. |
diroz![]() |
gordon Het is mij nog steeds niet duidelijk of gordon zelf ook aan die band mee gaat doen... Weet iemand dat? |
carin![]() |
re Je kan op 538 het fragment terugluisteren daarin verteld Gordon dat hij zelf ook meezingt |
@panamera![]() |
Diroz Zoals ik het begrepen heb, was het eigenlijk de bedoeling dat het een solo album werd met die mannen als achtergrond. |
martijn![]() |
wauw Het is echt klasse die gordon. |
@panamera![]() |
Martijn Ik ken dat gevoel wat jij bedoelt. |
Luc![]() |
re Ik ben echt suuper benieuwd!!! Maar blijft gordon ook gewoon nog solo zingen? |
Zoë 1973![]() |
ze waren vanavond ook bij Boulevard met een fotoshoot ... was echt te leuk !! Hoop echt dat het wat wordt. groetjes Zoë |
Daantje_Roman![]() |
Hee, wat is dit?! Wat leuk! Kom ik net terug van vakantie, check ik de site en zie ik dat Gordon stiekem in mijn vakantie is begonnen met een geweldig nieuw project: een mannengroep. Wat ontzettend leuk, ik ben heel benieuwd ernaar!! Vanavond maar eens wat gemiste uitzendingen terugkijken. |
Luc![]() |
single de single komt volgende week vrijdag al |
martijn![]() |
vraagje Komt die nu op cd en zo jaar waar kun je die single kopen? |
martijn![]() |
oeps jaar is natuurlijk ja maar kon niet meer wijzigen sorry |
baloe![]() |
overal Er staat in het berichtje van NIEUWS overal verkrijgbaar. |
Zoë 1973![]() |
LA , the voices op facebook er is ook een facebook acoount aangemaakt op de site. kunnen we alles volgen over de mannen groet Zoë |
@panamera![]() |
sneakpreview Ik heb het stukje geluisterd, klinkt veelbelovend. |
martijn![]() |
vraagje ik ben dus gister meteen naar het dorp gegaan om hem te kopen maar bij geen 1 hadden ze er van gehoord. |
Zoë 1973![]() |
downloaden via telegraaf en Itunes is de single te downloaden. Op facebook staan reacties op het optreden van gisteren bij HGT. groet Zoë |
michele![]() |
Martijn Ik heb ook me gek gezocht en gebeld.Zelfs Musicstore die veel singles verkoopt heeft hem tot nu toe niet. |
barbara![]() |
re Ze staan inmiddels op nummer 4 in de download top 100 van Itunes! Super heren! Ben trots op jullie! Vooral op jouw Gordon. Wat vind ik het mooi om je zo te zien stralen! Ik word er gewoon helemaal blij van als ik je zie op tv... Dikke kus, |
Suzanne_de_Kort![]() |
Wat goed!!! Wat goed! Nederland is het dus met ons eens. Terecht! Kom op mensen, op naar de nummer 1 positie, hij heeft / zij hebben het zo verdiend. @ Barbara: Groetjes, Ik vond gisteren het compliment van Carlo aan Gordon over Gordon als jurylid ontzettend lief. Ik was erdoor vertederd. |
Amarijn![]() |
downloaden! Ze staan nu zelfs al op 3! Als 't downloaden via iTunes niet lukt, misschien heb je dan iets aan de tutorial op Hyves! [hier stond een webadres] |
baloe![]() |
re Ik vind het ook een geweldig nummer. |
_Patz_![]() |
RE: LATV Heb het gedownload, wat een enorm catchy nummer! Sjalali sjalala sjalali sjalala het gaat niet uit mijn kop... |
ron1![]() |
top vind het nummer geweldig |
michele![]() |
Hoi Ron Ik heb alle winkels hier afgelopen en vele gebeld. Liefs Michèle |
Mandy![]() |
download Ik heb de singel ook gedownload,SUPERRRRRRRRRRRRR,ow wat een geweldig nummer,kan er geen genoeg van krijgen. ECHT een heeeeeeeeeeerlijk nummer dat moet een NR:1 worden dat kan niet anders. Liefs Mandy |
Zoë 1973![]() |
clipopname vanavond bij late shownieuws vanavond was de clipopname te zien bij de late shownieuws. groet Zoë |
linny76![]() |
gefeliciteerd gefeliciteerd met jullie plaatsje in de top 40!! |
eppie![]() |
Super Ik doe hier normaal nooit aan mee maar ik moest nu echt even reageren. Met vriendelijke groeten, |
ron1![]() |
oooohhhh verdorie heb de singele nog niet,en wil hem zo graag hebben heeft iemand hem al???? |