FORUM DISCUSSIE: NIEUW HOOFDSTUK
| Schrijver | Bericht |
|---|---|
@panamera![]() |
Nieuw hoofdstuk Cover is geweldig, als dit de stijl is van je nieuwe hoofdstuk...... |
diroz![]() |
goeie goeie cover... Je staat serieus op de foto... een nieuwe gordon en een nieuwe hoofdstuk |
barbara![]() |
prachtig Prachtige cover! Ik ben nu al dolenthousiast over je nieuwe project. Ik ben gek op de muziek van Il Divo en The Canadian Tenors, dus ik zit met smart te wachten op jullie nieuwe album! Heel veel succes met jullie eerste optreden.... Veel liefs, |
Luc![]() |
wauuw Prachtige cover! |
sandra![]() |
ben zo trots op je!! Wat heerlijk, dat je gewoon nog steeds blijft doen, wat je hart je ingeeft!! Dat vind ik een heerlijke eigenschap van je!! Wat je nu weer op poten gaat zetten in de aankomende tijd....geweldig!! Lekker weer zingen met een paar geweldige stemmen erbij (en heerlijke jongens natuurlijk ook....denk ik zo meteen te weten). In de toekomst een super diner show (dat is een gok van mij...maar het vermoeden is heeeel helder voor mij) met allerlei geweldige artiesten, hier en in het buitenland...met Dan natuurlijk. Lieverd wij gaan nog een heleboel van jou horen! je bent in ieder geval goed bezig!!! Ik ben heeeeeel erg trots op je, met alles wat je doet...maar vooral, dat je doet wat je wilt doen!!! Dikke kus en veel liefs |
carin![]() |
re Een nieuw hoofdstuk een nieuwe cover en wat voor een. |
barbara![]() |
re Nu is de cover een stuk scherper... Allemachtig, wat een prachtige foto.. Ik heb er gewoon geen woorden voor... |
linny76![]() |
wauw wat een super mooie foto,of moet ik zeggen wat een super mooie man? nou dan allebei maar! |
cindygordon2![]() |
re toppie!! |
baloe![]() |
wauw Wat een mooie cover. |
Suzanne_de_Kort![]() |
Wauw... Werkelijk een prachtige cover. serieus en een tikkie ondeugend (ik weet niet zeker meer of dit al in de vorige reacties stond maar zo zie ik het.) Ik ben ontzettend benieuwd naar LA, the voices. Ik denk dat het heel bijzonder en bijzonder mooi gaat worden. Dikke kus, |
lizet superfan![]() |
cover wauw wat een cover heerlijk ik geniet enorm. |