Schrijver Bericht
@panamera
Nieuw hoofdstuk

Cover is geweldig, als dit de stijl is van je nieuwe hoofdstuk......
Dan heb je mij al overtuigd.

diroz
goeie

goeie cover... Je staat serieus op de foto... een nieuwe gordon en een nieuwe hoofdstuk

barbara
prachtig

Prachtige cover!

Ik ben nu al dolenthousiast over je nieuwe project. Ik ben gek op de muziek van Il Divo en The Canadian Tenors, dus ik zit met smart te wachten op jullie nieuwe album!

Heel veel succes met jullie eerste optreden....

Veel liefs,
Barbara

Luc
wauuw

Prachtige cover!
Ik ben erg benieuwd naar de groep!

sandra
ben zo trots op je!!

Wat heerlijk, dat je gewoon nog steeds blijft doen, wat je hart je ingeeft!! Dat vind ik een heerlijke eigenschap van je!! Wat je nu weer op poten gaat zetten in de aankomende tijd....geweldig!! Lekker weer zingen met een paar geweldige stemmen erbij (en heerlijke jongens natuurlijk ook....denk ik zo meteen te weten). In de toekomst een super diner show (dat is een gok van mij...maar het vermoeden is heeeel helder voor mij) met allerlei geweldige artiesten, hier en in het buitenland...met Dan natuurlijk.

Lieverd wij gaan nog een heleboel van jou horen! je bent in ieder geval goed bezig!!! Ik ben heeeeeel erg trots op je, met alles wat je doet...maar vooral, dat je doet wat je wilt doen!!!

Dikke kus en veel liefs
Sandra

carin
re

Een nieuw hoofdstuk een nieuwe cover en wat voor een.
Jeetje wat een mooie serieuze foto met toch een beetje ondeugende blik prachtig.
Ik ben echt razend benieuwd wat je voor ons in petto hebt met je nieuwe groep.
Zojuist lees ik dat je zelfs Wilma Nanninga van haar sokken hebt geblazen met een sneak preview dus het beloofd wat.
Helaas kan ik niet naar Amsterdam maar hoop snel ergens wat te horen of een glimp op te vangen .
Ik wens jou (jullie) heel veel succes en hoop nog altijd dat je het theater weer eens induikt .
Warme groet Carin

barbara
re

Nu is de cover een stuk scherper...

Allemachtig, wat een prachtige foto.. Ik heb er gewoon geen woorden voor...

linny76
wauw

wat een super mooie foto,of moet ik zeggen wat een super mooie man? nou dan allebei maar!

cindygordon2
re

toppie!!

baloe
wauw

Wat een mooie cover.
Ziet er goed uit.
Wat is het toch een heerlijke man om naar te kijken.

Suzanne_de_Kort
Wauw...

Werkelijk een prachtige cover. serieus en een tikkie ondeugend (ik weet niet zeker meer of dit al in de vorige reacties stond maar zo zie ik het.) Ik ben ontzettend benieuwd naar LA, the voices. Ik denk dat het heel bijzonder en bijzonder mooi gaat worden.
Geen enkel album van je is hetzelfde, iedere keer een andere weg, een nieuwe uitdaging, een nieuwe uitstraling. Dat maakt je bijzonder. Je kunt zien en horen hoe je gegroeid bent door de jaren heen, hoe je en dat je volwassen(er) bent geworden. Voor iedere stemming is er een album, dat maakt je zo uniek en fijn om naar te luisteren. Ik ben benieuwd en weet zeker dat ik aangenaam verrast zal zijn.

Dikke kus,
Suus.

lizet superfan
cover

wauw wat een cover heerlijk ik geniet enorm.
wat zie je er toch goed uit gordon,ik vindt het super alles wat je doet is mooi en goed.
de liefde doet jou ook goed ik zeg houden zo en ik hoop jou snel weer eens te ontmoeten.
groetjes lizet.