| Schrijver |
Bericht |
diroz
 |
Kapsel
Heej ik heb je nieuwe kapsel gezien bij HGT. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet zo mooi vind. Doe mij die krullen maar. Wat vinden jullie? |
barbara
 |
re
Nou, ik reageer wel hoor...
Want ik vind je kapsel fantastisch! Houden zo!!!!  |
carin
 |
re
Ik vind z'n krullen leuker maar dat korte grijze koppie vond ik ook wel erg leuk |
cindygordon2
 |
Re
Ik ben het helemaal eens met carin. Maar dit stond hem wel |
@panamera
 |
Hgt
Ik heb de hele avond tegen de achterkant van Gordon aan kunnen kijken. Hij leek Beatrix wel, sorry Gordon, ik vond het spuuglelijk. |
Mandy
 |
Sorry
Onze Gordon heeft wel meer van die uitspattingen wat kapsels betreft,maar Sorry ik vind dit niet mooi,het staat hem wel maar ik hou meer van een kort verzogt koppie,dat geeft hem ook een jonger uiterlijk . Maar eerlijk is eerlijk ik heb zelf ook al veel kapsels gehad en daar zat ook wel eens iets tussen waarvan ik nu achter af denk...........oooowwwww hoe heb ik het ooit kunnen doen hihihihihihihi. Het gaat tenslotte om de persoon en de kwaliteiten die hij of zij in karakter heeft een kapsel is maar bijzaak.
Liefs Mandy |
Suzanne_de_Kort
 |
Gouden hart.
Deze manier is bepaald ook niet mijn smaak maar wat veel belangrijker is, is zijn gouden hart. Dan heb ik het in dit geval over Harrie (ik meen met -ie.) Wat een ontzettend lief en fantastisch gebaar van je, daar wil ik je mee complimenteren. Ondanks dat hij niet doorgaat heb je hem de hoofdprijs gegeven. Wauw, je hebt echt een hart van goud.
Dikke kus, Suus. |
marloes
 |
re
Vond het ook niet mooi, het zag er eerlijk gezegd ook uit of er een pot gel overheen is gegooid om het zo te laten zitten.
doe mij maar de krulletjes terug  |
@panamera
 |
Marloes
Een pot gel alleen? Ook 3 bussen haarlak. Hij krabte zich links achter zijn oren en rechts bewoog het haar mee. Hahahaha Gelukkig verandert hij vaak zijn kapsel, dus dit vergeet ik maar snel. |
Luc
 |
re
ik moet HGT nog kijken., ik ben benieuwd hoe het eruit ziet! |
lizet superfan
 |
kapsel
ja ook gezien ik vindt het ook niet mooi hou veel meer van de krullenkop of dat leuke korte koppie blond toppers 2009 dat stond hem ook heel mooi groetjes lizet. |