FORUM DISCUSSIE: FANS
| Schrijver | Bericht |
|---|---|
martijn![]() |
Fans Wie heeft gister fans gezien. |
@panamera![]() |
Fans Ik heb het ook gezien. |
martijn![]() |
re nee ik bedoel je zag in de intro met mensen die fan van iemand waren zoals janes en lady gaga enzo daar zag ik geen gordon tussen en ik dacht juist dat ze die zochten |
@panamera![]() |
Oké Oh zo bedoel je. |
Wilmaaaaa![]() |
Re Ik heb vanmiddag een aantal programma's teruggekeken van fans, sommige zijn idd wel vreemd ja. Ik persoonlijk kan me er niets bij voorstellen dat je als 20 jarige tussen de kleuters gaat zitten bij een concert van K3? Nou ja ieder z,n eigen zullen we maar zeggen, ik vind het wel een lachwekkend programma. |
Webmaster_Coby![]() |
Gordonfans Begin mei werd ik benaderd of ik een aantal Gordonfans wist die mee wilden doen met het programma fans. Ik heb toen uitdrukkelijk gevraagd of het op dezelfde manier zou gaan als het vorig seizoen. Het antwoord was Nee, het zou allemaal wat serieuzer zijn. Dus ik een aantal fans opgetrommeld die bereid waren om mee te doen. Ze kwamen echt uit alle delen van het land. Tof hoor allemaal die deze moeite hadden genomen. Die dag erg gelachen en eerst samen wat gedronken en toen naar een gebouw waar de screentest gehouden zou worden. Ik zou op de hoogte gehouden worden of de fans wel of niet in het programma zouden zitten. Het is nu 4 maanden later en het programma is al begonnen en ik heb nooit meer wat gehoord. Ach, denk dat de fans (na het zien van de eerste aflevering) geen spijt hoeven te hebben dat ze niet zijn uitgekozen. De foto's die er die dag zijn gemaakt zal ik zo snel mogelijk op de site neerzetten. Groetjes |
Mandy![]() |
Fans Hey Co, Het was idd lachen gieren brullen die dag. Liefs Mandy |
Mandy![]() |
P.S. Ze zullen wel gruwelijk hebben zitten balen dat er geen ZOTTEKE tussen heeft gezeten in onze groep. |
Suzanne_de_Kort![]() |
Gelukkig maar..? Na het zien van de eerste uitzending bedacht ik mezelf ook dat we 'te normaal' waren voor het programma, ik troost mezelf met die gedachte. Het enige dat ik jammer vind is de manier waarop het is gegaan en dat ik Gordon nog steeds niet gezien heb. Gelukkig was het een heel gezellige dag en hebben we elkaar weer gezien. Hebben we herinneringen opgehaald en waren we er weer eens een dagje uit Groetjes, |
carin![]() |
re Ik heb ook bijna alle afleveringen van fans gezien. |
Daantje_Roman![]() |
Niet meegedaan Ook ik ben (door Coby Maar nu blijkt dus dat Fans opnieuw draait om hysterische mensen, nou, wat ben ik blij dat ik niet heb meegedaan zeg! En ik denk dat de rest van de meiden ook erg gelukkig moet zijn dat ze 'te saai' waren, want om in zo'n programma te komen, daar word je niet blij van. |
michele![]() |
re. Ik ben ook blij dat wij te (normaal haha)waren. |
linny76![]() |
re. ben inderdaad ook blij dat wij te normaal waren |
Daantje_Roman![]() |
Lady Gaga fans Nou nou nou.... Ik heb het vanavond een stukje gezien maar wat heb ik met open mond zitten kijken! Wat waren die twee fans vreselijk, én leeeeelijk! Die ene was een castraat met hoge piepstem (t leek wel een wijf) en die ander met die kale knijter had het melkgebit van Jaws, maar dan rot. Bah! |
michele![]() |
whahaha Daan Die van vanavond waren zeker te erg voor woorden. |
Daantje_Roman![]() |
@Michele Ja psies, die twee deden gewoon zeer aan mijn arme oogjes!! |