Schrijver Bericht
martijn
Fans

Wie heeft gister fans gezien.
Ik wel ze zeiden dat ze dit jaar niet van die extreme of rare fans wilde.
maar zat gister te kijken en het was weer van dat soort fans dus geen spijt dat ik niet mee doe, en ik zag ook geen gordon fans er tussen zitten ook jammer zeg

@panamera
Fans

Ik heb het ook gezien.
Waar halen ze zulke fans vandaan zeg?
Ik vind het een erg vermakelijk programma om naar te kijken.
Ik snap alleen niet wat je bedoelt met dat je geen Gordonfans gezien hebt. Gaan die ook naar Jan Keizer dan?!

martijn
re

nee ik bedoel je zag in de intro met mensen die fan van iemand waren zoals janes en lady gaga enzo daar zag ik geen gordon tussen en ik dacht juist dat ze die zochten

@panamera
Oké

Oh zo bedoel je.
Ben benieuwd naar de lady Gaga fans. Die zullen op zijn minst ook vreemd zijn.

Wilmaaaaa
Re

Ik heb vanmiddag een aantal programma's teruggekeken van fans, sommige zijn idd wel vreemd ja. Ik persoonlijk kan me er niets bij voorstellen dat je als 20 jarige tussen de kleuters gaat zitten bij een concert van K3? Nou ja ieder z,n eigen zullen we maar zeggen, ik vind het wel een lachwekkend programma.

Webmaster_Coby
Gordonfans

Begin mei werd ik benaderd of ik een aantal Gordonfans wist die mee wilden doen met het programma fans. Ik heb toen uitdrukkelijk gevraagd of het op dezelfde manier zou gaan als het vorig seizoen. Het antwoord was Nee, het zou allemaal wat serieuzer zijn.
Nou niet dus na het zien van de eerste aflevering.

Dus ik een aantal fans opgetrommeld die bereid waren om mee te doen. Ze kwamen echt uit alle delen van het land. Tof hoor allemaal die deze moeite hadden genomen.

Die dag erg gelachen en eerst samen wat gedronken en toen naar een gebouw waar de screentest gehouden zou worden.

Ik zou op de hoogte gehouden worden of de fans wel of niet in het programma zouden zitten.

Het is nu 4 maanden later en het programma is al begonnen en ik heb nooit meer wat gehoord.
(ook de fans niet)

Ach, denk dat de fans (na het zien van de eerste aflevering) geen spijt hoeven te hebben dat ze niet zijn uitgekozen.
Wij Gordonfans pasten niet in het plaatje (gelukkig............)

De foto's die er die dag zijn gemaakt zal ik zo snel mogelijk op de site neerzetten.
Ik weet alleen niet meer van wie alle foto's zijn. Dus iedereen bedankt hihihi

Groetjes
Coby
Webmaster

Mandy
Fans

Hey Co,

Het was idd lachen gieren brullen die dag.
Zeker nadat we boven kwamen en er al een meisje zat te wachten die fan was van GEER dat was het toppunt ieieieieieieieieieieieieieieieieie
Hoe krijgen ze het verzonnen.
WIJ als trouwe fans hebben gewoon weer een leuke dag gehad samen ,en zo kijk ik er op terug.
Dat we niet meer benaderd zijn vind ik niet zo erg.
Tenslotte zijn wij normale fans en niet van die zotte als die ze op tv laten zien.
Niet alleen wij maar ook onze Gordon hoort niet in dat programma thuis.
Laat ze maar lekker andere voor schut zetten en dat uitzenden maar NOOIT met ons.

Liefs Mandy

Mandy
P.S.

Ze zullen wel gruwelijk hebben zitten balen dat er geen ZOTTEKE tussen heeft gezeten in onze groep.

Suzanne_de_Kort
Gelukkig maar..?

Na het zien van de eerste uitzending bedacht ik mezelf ook dat we 'te normaal' waren voor het programma, ik troost mezelf met die gedachte. Het enige dat ik jammer vind is de manier waarop het is gegaan en dat ik Gordon nog steeds niet gezien heb. Gelukkig was het een heel gezellige dag en hebben we elkaar weer gezien. Hebben we herinneringen opgehaald en waren we er weer eens een dagje uit .
Iedereen de groetjes van mij/ons en Co, bedankt voor je berichtje.

Groetjes,
Suzanne, Johan en Naomi.

carin
re

Ik heb ook bijna alle afleveringen van fans gezien.
En ik vind het een vermakelijk programma.
Het is alleen erg jammer dat ze een bepaald type persoon zoeken en zo een beeld schetsen van mensen die fan zijn van iemand.
En tja Gordon is altijd leuk en aardig tegen zn fans en dat zien ze geloof ik ook liever niet in dat programma.

Daantje_Roman
Niet meegedaan

Ook ik ben (door Coby ) gevraagd om mee te doen met Fans, maar ik heb geweigerd vanwege het imago van het programma...ondanks dat ik gek op Gorrie ben in hart en nieren. Ik wilde gewoonweg niet als (hysterische) fan worden neergezet door de programmamakers, met als gevolg dat ik niet meer fatsoenlijk naar de supermarkt zou kunnen zonder stomme blikken van: "Hee dat is die Gordonfan!". Of dat mensen van werk me op tv zouden zien in zo'n programma. Dus ik heb niet meegedaan, helaas, want als ik de foto's zie dan hebben jullie het wel heel gezellig gehad en oh wat mis ik een aantal van jullie zeg!!!

Maar nu blijkt dus dat Fans opnieuw draait om hysterische mensen, nou, wat ben ik blij dat ik niet heb meegedaan zeg! En ik denk dat de rest van de meiden ook erg gelukkig moet zijn dat ze 'te saai' waren, want om in zo'n programma te komen, daar word je niet blij van.

michele
re.

Ik ben ook blij dat wij te (normaal haha)waren.
Maar we hebben zeker onwijs veel lol gehad en super dat ik vele na lange tijd weer gezien heb.

linny76
re.

ben inderdaad ook blij dat wij te normaal waren maar we kunnen terug kijken op een heel gezellige dag!

Daantje_Roman
Lady Gaga fans

Nou nou nou.... Ik heb het vanavond een stukje gezien maar wat heb ik met open mond zitten kijken! Wat waren die twee fans vreselijk, én leeeeelijk! Die ene was een castraat met hoge piepstem (t leek wel een wijf) en die ander met die kale knijter had het melkgebit van Jaws, maar dan rot. Bah!

michele
whahaha Daan

Die van vanavond waren zeker te erg voor woorden.
En wat je zegt die stem verschrikkelijk.Ik heb helemaal dubbel gelegen wat een halve zolen zeg.

Daantje_Roman
@Michele

Ja psies, die twee deden gewoon zeer aan mijn arme oogjes!!