Schrijver Bericht
Gordon
medicatie en Gelukkig nieuwjaar!

lieve mensen, gelet op de vele verzoeken die binnenkwamen naar aanleiding van mijn interview met Carlo en Irene wil ik graag het volgende kwijt. Voor de goede orde reuma en psoriasis zijn niet te genezen alleen maar te onderdrukken vaak met zware medicatie. Ik heb zelf 15 verdrietige jaren achter de rug omdat ik gebukt ging onder de last van deze chronische aandoeningen. Voor iedereen is het anders, je kan niet zomaar er vanuit gaan dat mijn medicatie ook de juiste is voor jou. Ik ben zelf al die tijd met alles bezig geweest om er vanaf te komen maar niets hielp tot en met een ziekenhuisopname toe als absoluut dieptepunt. Toen mijn reumatolooog mij het middel Humira voorschreef kon ik niet vermoeden dat 5 maanden later ik van alle klachten af zou zijn. Het gaat in combinatie met het middel MTX(methotrexaat) een chemokuur achtig middel maar dat deert me niet. Alleen al het feit dat mijn nagels weer normaal zijn mijn huid weer schoon en mijn gewrichten geen pijn meer doen is me alles waard. ga niet zelf dokteren maar bezoek een arts, zij zullen pas dit middel voorschrijven als alles is geprobeerd en ondergaan. Ik wens iedereen heel veel sterkte toe met het dragen van zijn probleem. Loop naar het licht schreef ik niet voor niets, hou je vast aan die tekst en alles zal zijn weg vinden! Genezen doe je ook van binnenuit! Rust reinheid en regelmaat behoren daarbij! Ik wens tevens iedereen een geweldig nieuwjaar toe en bedank net als alle andere jaren mijn trouwe fans en volgers( het worden er steeds meer!)voor hun steun en geloof in mij als mens. Jullie maken deels wie ik ben. Ik ben nog steeds dankbaar dat ik dat mag ontvangen! Een gelukkig en gezegend heerlijk succesvol sexy en spannend nieuwjaar voor iedereen! Liefs Gordon

Sas
re....

Lieve Gordon,

Ik wens jou ook een super mooi 2012 toe en ik heb er alle vertrouwen in dat dat zeker goed gaat komen.

dikke en knuf Sas en Noa

lizet superfan
gelukkig nieuwjaar

hoi gordon lief dat je hier schrijft en even de tijd neemt erg lief.
hoop dat al die mensen met deze ziekte waar jij gelukkig nu goed voor staat ook hun geluk gaan vinden.
lief van jou om te vertellen wat voor medicijn het is ,,ik denk ook een behoorlijk heftig medicijn.
in ieder geval wens ik jou en alle fans hier een gelukkig gezond 2012 dat alles goed mag komen voor iedereen hier.
groetjes lizet.

michele
2012

Lieve Gordon,

Via deze weg willen wij jou ook een gelukkig en gezond 2012 toewensen.

Ook voor alle medefans veel geluk en gezondheid toegewenst en dat we weer veel van onze Goor(met/of zonder LATV) mogen genieten.

Liefs Michèle en Kees

Suzanne_de_Kort
The same to you dear. xxx

Lieve schat,

Wat een lief berichtje van je.
Je weet dat wij (trouwe) fans je op handen dragen, een halve minuut met jou geeft mij al het gevoel over water te kunnen lopen, ik denk dat dat al een behoorlijke medicatie is. Een gevoel van geluk en euforie. Helaas is bij mij de psoriasis momenteel ook erger aan het worden maar dat was te verwachten natuurlijk. Ik ga (nog) niet terug naar de dermatoloog omdat ik weet dat ik dan tabletten ga krijgen en ik wil eerst (zoals ik het nu zie) afwachten hoe het over een aantal maanden zal zijn, ik hoop dat het in de aankomende gelukkiger periode minder zal worden. Kan best nog een jaar duren maar ik word gelukkiger, dat weet ik zeker. Mocht het nou echt te erg worden, dan heb ik geen keuze natuurlijk maar voor nu houd ik het bij de zalf die ik heb. Ik houd me momenteel vast aan 2 teksten van je. ‘Loop naar het licht’ en vooral ‘Onoverwinbaar’ (thanks .)
Ik ben benieuwd of het inderdaad een gelukkig en gezegend, heerlijk, succesvol, sexy en spannend nieuwjaar zal worden! Klinkt goed in ieder geval.
Voor jou hetzelfde moppie en ga door zoals je nu bezig bent dan kan het alleen maar beter worden en gaat het goed met jou, dan gaat het goed met ons.
Dikke zoen en veel liefs van Suus.

Tiny
re

Hallo Lieverd

Heb dit jaar weer geweldig van je genoten.
Wat was het een super goed jaar
Ik wil je bij deze een heel goed en gezond 2012 wensen met weer heel mooie muziek .
Ik kijk er al naar uit om je op 31 januari weer te zien in het theater.

Dikke knuffel xx

Daantje_Roman
Aan Gorrie

Lieverd ik wens jou precies hetzelfde, super dat je weer een bericht hebt geplaatst. Wat een mooie woorden weer. Je blijft een bijzonder en hartverwarmend persoon. Ook al spreken we elkaar niet zo vaak meer, weet dat ik elke keer nog trots en met een grote glimlach achter de tv zit als jij weer te zien bent. Forever!

Alle liefde van de wereld gewenst voor 2012 met nog grotere successen (als dat nog kan, hihi).

Dikke kus van mij!

Mandy
Lieverd

Fijn te lezen wat je hier schrijft en zoals jezelf al zegt het is bij iedereen anders.
Ik hoop dan ook dan iedereen die hier mee kampt een oplossing zal vinden voor zijn of haar probleem.

Even over jou lieverd,JIJ bent en blijft een uniek persoon.
Een heel groot deel van mijn leven volg ik je al,pppffff ik was 16 geloof ik en nu.......ach wat maakt het uit!!!
Wat heb ik veel creaties van jou meegemaakt volslank,slank,wit haar, grijs haar,muziek,tv,ahoy,carre ach ga zo maar door.
En nu zijn we dan bijna in 2012 aangekomen.
Ik blijf je volgen want ja, ook ik hoor bij die trouwe fans die de Gordonziekte hebben en weiger medicijnen daarvoor te slikken want geloof me,het is ongeneeselijk.

Lieverd ga vooral door met wat je doet,al het succes is je van harte gegund en zelfs nog veel meer.
Ik hoop ook in 2012 weer volop van je te mogen genieten,ik verheug me op 29 februari als jullie naar Eindhoven komen.

Voor jou en ook voor Roy,Remko,Peter en Richy en de mensen om jullie heen,zeg ik een heel goed, gelukkig,gezond,liefdevol en vooral mooi 2012 gewenst.

Liefs en een dikke kus Mandy Verheijen

karin1977
alle goeds voor 2012!!!

Lieve Gordon,

Allereerst even bedankt voor je persoonlijke noot, heel fijn om zo nu en dan een bericht van jou te vernemen!
Vele mensen zijn je nu ontzettend dankbaar voor het bekend maken van de medicatie, maar net wat je zegt, ga niet zelf voor dokter spelen uiteraard.
Maar waarschijnlijk zou het voor een aantal mensen een goede medicatie zijn.......

Ook spreekt hier net als Mandy en Suus een fan van de oude garde hihi
Ook in dit leventje heb je heel veel steun gebracht, en ik hoop in 2012 ook nog vaak van je te mogen genieten met de andere angels!
(Al blijf je voor mij altijd de nummer een, zoveel humor en positiviteit als je uitstraalt, super gewoon!)

We hebben altijd alle vertrouwen in jou gehad, fijn dat er bij vele de ogen (en oren hihi) zijn open gegaan.
2012 wordt jullie jaar, wacht maar af!!!

Ook namens ons een gezond, liefdevol en muzikaal jaar gewenst voor jou en de jongens!
en natuurlijk ook aan de rest van de fans alle goeds voor het nieuwe jaar!!!!

Liefs, en een hele dikke knuffel uit een regenachtig Drenthe

xxx Karin

linny76
de beste wensen

in een jaar zitten altijd byzondere momenten.voor mij was dat de geboorte van de 2ling,maar zeker ook alle mooie momenten die ik heb mogen beleven door jouw dmv je zang,teksten,alleen of met la the voices.deze momenten doen mij beseffen dat geluk soms maar in hele kleine dingen zit.ik wil je danken voor al deze mooie momenten,en wens jouw een fantastisch,gezond,liefdevol,gezegend,muzikaal 2012 liefs linda

mariek73
Je straalt!!

Lieve Gordon
Ik ben zo blij voor je dat alles eindelijk op de rit is.
Je doet wat je leuk vind en je gezondheid is zo verbeterd
Dat van je nagels viel me idd op.
Ik heb een foto van ons samen in 2007 en 1 van afgelopen dec. wat een verschil zeg, niet normaal!!!
Jij gezonder en ik 53 kilo lichter hahahaha

Ik wens je alles wat wenselijk is voor 2012
xxx marieke

mirrydolfijn
artritis psoriatica

hallo gordon,

ik heb zelf al 10 jaar psoriasis en reuma....en gebruik ook mtx 12,5 milligram per week.
ik wil je wel vertellen als je medicijnverhoging moet hebben zou ik het niet doen...
als je plekjes erbij krijgt moet je gewoon om dovobet zalf vragen dat helpt heel goed als je er consequent mee omgaat.
dat lukt mij niet altijd omdat ik een kleine heb en er druk mee ben...ben ik eindelijk aangkleedt ben ik vergeten in te smeren...
ach ik doe het later wel....daarna komt het er niet eer van waardoor ik het weer vergeet.
het is een goed medicijn.
ik heb nu nog wel wat plekken en loop ook gewoon met de benen bloot in de zomer.
als ze er wat tegen hebben kijken ze maar de andere kant op...zover ben ik nu wel gelukkig.
kop op...ik weet dat het niet altijd makkelijk is in de show wereld.
maar ze moeten je maar nemen zoals je bent....toch?

gr mirjam üt garnwerd (groningen)