Schrijver Bericht
Mandy
Kapsel

WAUW geweldig,het staat Gordon goed en wat een mooi gebaar naar het kleine rappertje.

Respect hoor!!!!

xxx Mandy

lizet superfan
kapsel

ja helemaal met mandy eens ,,ik vondt gordon er helemaal goed uitzien een lekker bruin kleurtje en dat haar echt tof.
ik vondt hem ook heel positief dat straalde ervan af,,maar wat had hij aan vraag mij nog steeds af wat hij om de nek had en doorliep naar zijn heup een nieuw soort stropdas of zo, meschien is het jullie wel allemaal duidelijk mij niet vondt het wel echt iets voor hem,,en die armband met die kralen die hij omhad ja ik heb hem goed bekeken meschien een gezondheids armband waar bepaalde stenen in zijn verwerkt.
in ieder geval ziet hij er geweldig uit ik zeg houen zo echt gordon.
groetjes lizet

meschien weet iemand hier iets over die soort stropdas???

Tiny
re

Helemaal met je eens Mandy een heel mooi gebaar naar die kleine rapper.

Deniseb
kapsel

Ik vind het kapsel er mooi uitzien. Gordon ziet er helemaal goed uit.

lizet superfan
blauw rood kapsel

hoi iedereen gisteren hgt gezien wat is er gebeurt met gordon zijn haar dit is te gek je moet maar durven.
wel heel apart,,hoop voor hem dat de kleur er gauw weer uitgaat.
lijkt me namelijk ook niet leuk bij het moederdagconcert om met zulk haar zo op te treden.
en de blouse die hij aanhad vondt ik helemaal niks sorry maar dat maakt hem zo verwijft echt niks aan,,zie hem liever in een sjiek zwart overhemd met wat glittertjes of zo niet meer doen gordon echt bah.
en wat vinden jullie ervan????
groetjes lizet

lizet superfan
midlifecrisis

hoi fans en gordon wat is er toch met hem aan de hand .
komt hij daar gisteren bij hgt toch op met een zwarte hanekam nou dat maakt echt de deur dicht ik vondt het afschuwelijk laat asjeblieft je mooie krulletjes weer groeien.
natuurlijk is het aan jouzelf gordon wat je doet ,,maar mooi was het echt niet de smoking vondt ik super maakt jou echt sexy al was het maar tot de knieen nee het lijkt wel of je een midlifecrisis hebt.
dit is mijn mening hoop bij de volgende hgt wat leuks en mooi,s te zien en wat vonden jullie ervan,,groetjes lizet.

Lauren
Kapsel

Wauuuwww jaa zijn haar is echt mooi!
Weet iemand misschien iets meer over die zwarte armband waar Lizet het ook over had, die hij om had bij hgt en bij een paar afleveringen hotter than my daughter?
Groetjes,
Lauren

petertje
kapsel

ik zag gordon gisteren bij de VVD.
ik zag Gordon opkomen en dacht dat het Henk Krol was.
hij lijkt echt op Henk Krol.
dat witte koppie staat hem toch beter hoor.

lizet superfan
kapsel

hoi fans allemaal heb net koffietijd teruggekeken wat een superleuk optreden maar wat een kleur haar van gordon.
ja ik vindt het gewoon niet mooi,,ben blij dat hij weer blond gaat veeel veeeel mooier echt wel of blijf natuurlijk lekker grijs staat jou ook geweldig gordon dat is mijn mening,dan hoef je niet meer te verven.
voor de rest lekker zingen lekker sporten blijven je ziet er top uit net zoals de andere 4 mooie heren.
kan niet wachten om naar jullie optreden te gaan in maart in venlo vindt het super.
groetjes lizet venlo.

Ilovegordon
past niet bij hem

lieve fans ik vond dat krullende bruine kapsel niet echt bij hem passen ik zou hem bijna niet weer herkennen. ik ben dan ook blij dat hij z,n oude kapsel weer terug heeft,want zo kennen we gordon