Mandy
 |
moederdagconcert
WAUW wat een geweldige show gisteren in Hilversum,wat heb ik genoten,met een lach en ook een traan. Ik heb zoveel respect voor Gordon steeds weer,zo vol liefde als hij over zijn moeder praat zo ook gisteren,en dan vol overgaven zulke mooie nummers zingen terwijl hij het zelf zo verdomd moeilijk heeft met dat grote verdriet,echt petje af. Allemaal stuk voor stuk hebben ze weer geweldig hun best gedaan het dak ging er vanaf. Een dikke knuffel gehad van Richy en een MEGA knuffel van Peter de schat. Na een prachtige dag overdag, gisteren waarin ik super verwend ben geweest, was de avond ook prachtig en weer een om nooit te vergeten,THANKS,moederdag 2012 zal voor altijd in mijn geheugen staan gegrift. Love you all Liefs Mandy xxx |
Suzanne_de_Kort
 |
adembenemend...
Het was een prachtig concert en een geweldige avond. Weer helemaal weggeblazen door die prachtige stemmen. De emoties die te voelen waren, waren adembenemend. Letterlijk. Alle respect voor Gordon die het af en toe best moeilijk had (daarvan krijg ik ook een brok in mijn keel) Remko een prachtige solo. Allemaal prachtige solo's trouwens maar jemig(!) wat een stemmen. Genoten! Dat kan toch ook niet anders. Ja, het was een bijzondere dag.
Dikke kus van Suus. |