Schrijver Bericht
sandra
Ik schaam mij diep!

Wat erg, gewoon al een hele tijd niet meer op de site gekeken! Was niet de bedoeling, maar door een eigen zaak, drukte komt het er gewoon niet van! Ben ook meer op facebook en twitter bezig via mijn mobiel! Niet meer zo vaak achter de computer! Hou je wel in de gaten op facebook, maar dit is toch anders. Hierbij dus mijn excuses...zal proberen weer wat meer tijd te nemen om af en toe te kijken op de site! Maar zie dat de andere meiden ook lang zo actief niet meer zijn op deze site! Gelukkig "spreek" ik die via twitter en fb.

Dikke kus en een knuf..Sannie

michele
Hier nog 1

Hoi San,
Ik kijk ook niet meer zo vaak hier.Zoals jij ook al opmerkte dat er meerdere niet reageren en daarom is het zo stil hier.
Volg Gordon ook via FB.En we gaan natuurlijk weer naar de theaters toe
Ik zal weer wat vaker hier komen en laten we hopen dat meerdere dat weer gaan doen.En dan ook weer gezellig reageren.

Liefs uit het zonnige Zoetermeer xxx

lizet superfan
actief

hoi ik moet zeggen dat ik het hier ook heel stil vindt.
ben hier wel regelmatig op het forum.
ben niet actief op hyves of facebook.
meschien toch een overweging om dat te gaan doen.
ik denk zelf dat er ook veel mensen op vakantie zijn.
in ieder geval ben ik benieuwd naar de volgende week als gordon jarig is,dan zal het hier wel wat drukker worden.
ik moet nog een leuke kaart voor hem schrijven.
nou de groetjes maar weer doeiiii lizet.

Suzanne_de_Kort
Grappig!

Grappig, ik dacht er net aan toen ik naar de site ging dat ik het zo sneu vind dat er bijna niets meer gedaan wordt. Dat krijg je inderdaad door de andere 'social media'.
Eigenlijk zonde want het was hier altijd zo gezellig. Mara hoe minder reacties er kwamen hoe minder ik zelf ook ging reageren. Soms vergat ik zelfs te kijken terwijl ik eerder toch dagelijks (meerdere keren op een dag) keek.
Nu keek ik even of er iets nieuws was en was binnen een paar seconden weer weg...jammer. Laten we het met dit initiatief 'nieuw' leven inblazen

X
Suus

linny76
Te

Jaaaaa weet mijn ww en gebruikersnaam weer! Tjonge jonge Jonguuuuh...... Zal ook weer proberen wat actiever te zijn liefs linda

Lauren
Jaa

Ik ben net nieuw en check elke dag even de site
Maar elke keer zijn er geen nieuwe berichten en dat is zeker jammer!

Zelf heb ik nog niet zoveel gereageert want ik ben natuurlijk net nieuw .

Ik ben wel veel actief op facebook en twitter dus meer op mijn mobiel!

Verder denk ik ook dat het volgende week erg druk wordt! Haha het zou wel moeten he!?
Wordt top!

Groetjes en kusje,
Lauren