Schrijver Bericht
Lauren
Gefeliciteerd!!

Lieve Gordon,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Wij hebben allemaal super veel respect voor je en wensen je heel veel geluk en gezondheid toe!

xxx
Lauren

michele
Van harte

Van harte gefeliciteerd lieve schat.Maak er een gezellige dag van en dat ga ik ook doen Xx dikke knuffel uit Zoetermeer

Tiny
Jarig !!

Lieverd heel hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag, maak er een mooie dag van. !!

carretje
jarig

Lieve Gordon.

Gefeliciteerd met je verjaardag. Tis but weer,maar maak er een hele gezellige dag van. Zal vast wel lukken?!

Liefs xxx
Carolien H,sum.

Jeanne
Gefeliciteerd

Coby, zal ik maar zeggen,

Misschien is dit forum niet de juiste manier om te vermelden maar ik heb begrepen dat alles eerst gelezen wordt voor plaatsing, bestaat de mogelijkheid dat dit bericht naar Gordon verzonden wordt, ik heb nl geen idee waar ik het heen moet sturen, heb je nisschien een email adres? Het mijne is: [hier stond een e-mailadres] forum naam is Jeanne omdat mijn volledige nam al in gebruik is. Graag een reaktie.

Lieve Lieve Gordon,
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog heel veel gelukkige en bovenal gezonde jaren gewenst.
Het is niet erg vrolijk op je verjaardag maar wil graag kwijt dat je vanaf het begin op mij indruk hebt gemaakt met: Kon ik maar even bij je zijn" dit zal voor mij altijd speciaal blijven, ik hoorde het nl voor het eerst 11 november 1991 toen mijn vader erg ziek was en kort daarna(13 nov) is hij overleden.
Nu verder met vandaag, Ik vind dat je fantastisch bezig bent en hoop nog lang van je te kunnen genieten, en dan bedoel ik natuurlijk de dingen waar je mee bezig bent, ga vooral zo door en natuurlijk een heel mooie dag en veel liefde gewenst, je verdient het.
Veel liefs een mede kreeft,
Jeanne(tte)

lizet superfan
proficiat

jaaaa lieve gordon ook van mij natuurlijk proficiat en een hele berg gezondheid maar dat zit wel goed.
een hele mooie dag ,, feest er goed maar gezond op los.
hoop dat je mijn kaart ook hebt gekregen.
groetjes en kusjes lizet venlo

Shadow
Gefeliciteerd

lieve Gordon,

Gefeliciteerd met je verjaardag!
Maak er een top dag van!!

xxx
miranda

Mandy
Gefeliciteerd

Lieverd ook van mij van harte gefeliciteerd met je verjaardag en natuurlijk nog heeeeeeeeel veeeeeeeeel jaren erbij!!!
Ik hoop dat je een geweldige dag hebt gehad en dat je nu nog aan het genieten bent van een super avond,maar jou kennende zit dat wel goed.
Jij bent een blijft een geweldig persoon met een gouden hartje.

Liefs Mandy Verheijen xxx