Schrijver Bericht
Suzanne_de_Kort
ESF 2013

Ik ben zo benieuwd naar de liedjes.
Laten we ze helpen met deze actie, fans. Ze hebben het zo verdiend. Mijn steun hebben jullie in ieder geval. Toi, toi, toi!

Liefs en een dikke kus van Suzanne.

lizet superfan
songfestival 2013

jaaa helemaal mee eens susan.
ik ga zeker stemmen .
en zondag kijken naar life4you ben benieuwd groetjes lizet.

Tiny
ESF

Inmiddels 3 prachtige liedjes.
Heel erg moeilijk om te kiezen. Ben heel erg benieuwd welk liedje het word straks bij Life4you. Lieverd heel veel succes !!.

Kwartje
ESF 2014

God wat doe ik hier.

Het is eigenlijk de enige manier waarop ik Gordon denk wellicht te kunnen bereiken zodat hij tot actie kan overgaan.

Zojuist lees ik dat onze Albert nu weer Ilse de Lange naar voren schuift voor het songfestival. Wat een visie zeg. Begrijp me niet verkeerd, ze is geweldig en ze moet vooral gaan. Denk alleen niet dat je met haar gaat winnen. Daarvoor is ze gewoonweg te goed maar de kwaliteit van de waarneming tijdens dit festival te ongevoelig.

Als je niet wil winnen moet je haar dus sturen. Wil je wel winnen, wat overigens geen must is, dan moet je aan marketing gaan doen en zelfs ongevoellozen gaan raken op een slimme, bijzondere manier. Dat kun je doen met zangers met een echt stuk oorspronkelijkheid die verder gaat dan alleen het liedje. Holland's Got Talents zit vol met mensen die een verhaal ademen (Joni, Opa Piet). Vertel hun levensverhaal in Nederland en laat ze zingen. Amira sturen kan ook. Wel tricky.

Vertel ze wel waar ze aan beginnen, wat ze zich op de hals halen en zorg dat ze het ook daadwerkelijk willen, zich niet gedwongen voelen en niet de druk voelen om te moeten winnen, anders werkt het niet.

Als het toch Ilse wordt kijk ik ook, heb ik een goeie avond maar kijk ik de uitslag niet af.